Hierbij mijn eigen topic om hopelijk tot een oplossing te komen.
Ik wilde eind augustus slechts een verhuizing doorgeven. Hierop werd aangegeven dat er een nieuw internetabonnement gestart zou worden op mijn nieuwe adres. Toen ik aangaf dat ik dit niet wilde omdat ik eerst wilde kijken of het internet beter zou zijn dan afgelopen 5 jaar als klant bij Tele2 werd mij beloofd dat ik maandelijks kon opzeggen.
Op 6 september heb ik het abonnement aangeschaft, op 17 september ging het in en in de dagen erna bleek het niet beter te zijn waardoor ik op 20 september heb opgezegd.
Voor de opzegging wordt nu €133 gerekend, omdat ik ‘binnen de contractduur opzeg’.
Dit terwijl ik tijdens de bedenktijd heb geannuleerd en daar per mail een bevestiging van heb. Er wordt door de telefonische klantenservice ontkend dat mijn annulering binnen de bedenktijd is geweest. Daarnaast is mij dus beloofd dat het abonnement maandelijks opzegbaar was.
Ik hoor graag wat een passende oplossing zou kunnen zijn.
Beste antwoord door Michiel van Tele2
Bekijk origineel bericht