beantwoord

Opzegging niet doorgekomen

  • 20 August 2019
  • 10 reacties
  • 213 x bekeken

Beste,

Per 6 augustus heb ik mijn thuisabbonement van Tele2 ivm een verhuizing opgezegd. Ik krijg echter van een nieuwe huurder de mededeling dat zij geen nieuw internet kunnen aanvragen omdat er nog een abonnement door zou lopen op mijn naam. Ook kreeg ik een factuur tot 31 augustus. Verder heb ik mijn apparatuur al op 2 augustus teruggestuurd, echter nooit een bevestiging van gekregen.

Ik begin te twijfelen of de opzegging wel goed is doorgekomen. Zou dat voor mij nagekeken en bevestigd kunnen worden?

Avast bedankt!
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 21 August 2019, 10:16

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als je 6 augustus hebt opgezegt geldt er een maand opzegtermijn. Je abonnement loopt dus tot 6 september.
Ik heb op 27 juni opgezegd per 6 augustus. Hiervan heb ik ook een bevestiging gekregen. Ondanks dit heb ik de incasso nog en kunnen de nieuwe bewoners geen internet aanvragen.
Reputatie 7
Badge +12
Het snelst gaat het als je de klantenservice belt.
Dat weet ik, maar ik ben in het buitenland en dat kost mij €1,75/minuut. Het liefst los ik dit online op, in plaats van telefonisch, als dat kan.
Reputatie 7
Badge +12
Er is ook een chat mogelijkheid. Dat is de virtuele assistent. Type daar dat je een medewerkrr wilt spreken. (Chatten).
Dat weet ik, maar ik kies bewust voor deze weg, gezien het internet niet stabiel is en dat niet handig is met chatten.

Is dit forum voor hulp? Of om door te verwijzen naar de andere contactmogelijkheden?
Reputatie 7
Badge +8
Bijvoorbeeld het laatste. Tot nu toe heb je hier alleen contact gehad met andere klanten. Veel meer dan doorverwijzen kunnen wij niet. Soms meldt zich een moderator, herkenbaar aan van tele2 achter de naam.
Reputatie 7
Badge +12
Dit forum is vooral bedoeld om met andere klanten te praten. We geven bijvoorbeeld alle communicatiekanalen van de klantenservice door. Het forum is geen directe klantenservice. Moderators kijken wel mee, maar zijn beperkt in aantal en dat kan dus even duren.
Reputatie 3
Badge +5
Beste,

Per 6 augustus heb ik mijn thuisabbonement van Tele2 ivm een verhuizing opgezegd. Ik krijg echter van een nieuwe huurder de mededeling dat zij geen nieuw internet kunnen aanvragen omdat er nog een abonnement door zou lopen op mijn naam. Ook kreeg ik een factuur tot 31 augustus. Verder heb ik mijn apparatuur al op 2 augustus teruggestuurd, echter nooit een bevestiging van gekregen.

Ik begin te twijfelen of de opzegging wel goed is doorgekomen. Zou dat voor mij nagekeken en bevestigd kunnen worden?

Avast bedankt!


Als je een bevestiging hebt ontvangen dan kun je ervan uit gaan dat de opzegging goed is doorgekomen. Op de eerste van de maand maakt ons factuursysteem een factuur aan voor de hele maand. Deze houdt geen rekening met opzeggingen/ wijzigingen in de toekomst. Dit wordt achteraf verrekend. Volgende maand krijg je van ons een creditfactuur en wordt het teveel betaalde bedrag terug gestort aan je. Voor meer info klik hier.

Toch moet ik een een beetje twijfelen, omdat de nieuwe bewoners nog geen internet aan kunnen vragen. Ik wil daarom graag wel in het systeem kijken.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Ik heb niks meer van je gehoord. Ik ga ervan uit dat het is opgelost en heb hierbij het topic gesloten.