beantwoord

Opzegging internet light abonnement annuleren

  • 22 January 2021
  • 1 reactie
  • 90 x bekeken

Beste Klantenservice, 
 
Omdat ik moest verhuizen, maar nog geen nieuwe woning had gevonden, heb ik op 7 januari 2021 met de klantenservice gebeld om te vragen wat ik het beste met mijn interenet abonnement kon doen.
Mijn contract loopt tot 5 maart 2021. De medewerker van de klantenservice adviseerde het contract wel op te zeggen. Ik heb bericht ontvangen dat dit per 7 februari in gaat (mijn verhuisdatum). 
Inmiddels heb ik toch een nieuwe woning gevonden waarvoor ik zelf internet moet afsluiten. 
Omdat dit weer een tijdelijke huurwoning betreft en ik de modem nog thuis heb, zou ik graag mijn oude abonnement door laten lopen.
De woning valt onder bruikleen (antikraak) en het is onduidelijk hoe lang ik daar kan wonen, dus het zou perfect zijn als ik mijn oude abonnement mee kan verhuizen. 
Is dit mogelijk? 
 
icon

Beste antwoord door eric 22 January 2021, 21:03

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Bij een verhuizing start je opnieuw een jaarcontract. Het is dus makkelijk om in je oude huis de opzegging door te laten gaan en alleen als je minimaal een jaar in de nieuwe woning blijft een nieuw vast internet abonnement neemt. Anders is misschien een unlimited mobiel abonnement welke je maandelijks kan opzeggen een beter alternatief?