OPZEGGEN ASOCIALE KLANTENSERVICE

• 13 juli 2020
  • 3 reacties
  • 206 x bekeken

Ik ben al vanaf 15-06 mijn vast internet aan het opzeggen, ik ga deze week verhuizen en heb een betere provider gevonden.

Nu heb ik tot 2x toe online opgezegd in MIJN TELE2, want daar heb je de optie om je abonnement te beeindigen...NIET DUS!! NOOIT INTRAPPEN!!  2x kreeg ik de melding dat er iemand zou bellen na mijn opzegging, niet gebeurd.

Dus ik dacht: bel zelf even, want dit duurt erg lang.

Zegt de ASOCIALE medewerker van Tele2: staat niks van vermeld. Waarom ga je eigenlijk weg? 

Ze zei het te gaan regelen en vervolgens vraagt ze: is er nog iets anders?

Dus ik zeg; nee dankje...maar voordat ik DANKJE kon zeggen had ze de verbinding al verbroken.

en dit krijg ik na 9 jaar klant te zijn!!

Nu heb ik eindelijk een email met bevestiging ontvangen en wat denk je: het is pas 13 augustus opgezegd!! Terwijl ik het al 2x in juni heb opgezegd, dit doen ze dus met opzet!!

Tevens krijg ik een doos om mn modem terug te sturen, heel fijn, dan woon ik er allang niet meer...vandaar HAD IK AL RUIM VAN TEVOREN OPGEZEGD.

En emailen naar Tele2 kan niet, dan zouden ze het te druk krijgen...dus kan ik WEEEEEEEEEEEEER gaan bellen!!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Een moderator kan je het antwoord nummer geven zodat je de apparatuur in een gewone doos terug kan sturen.

Waar het om gaat is dat de online opzegging gewoon niet verwerkt wordt!! Terwijl er bij beide keren aangegeven wordt dat het verwerkt wordt en iemand mij gaat bellen.

Maar dit is dus niet te vertrouwen!! pure oplichting!

Vervolgens moet ik ook nog zelf bellen en krijg ik een asociaal iemand aan de telefoon, die het dan gewoon pas per die datum in werking zet.

TELE2 AUB EEN REACTIE

Reputatie 4
Badge

Hi @Lindsay1111 , welkom op onze Community! Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Na 9 jaren trouwe klant te zijn geweest vind ik dat het soepel afgehandeld moet worden. Hier ga ik werk van maken! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je verhaal uit te leggen. Het is niet leuk om ergens achter aan te moeten bellen. Ik ga dit helemaal voor je uitzoeken en ervoor zorgen dat de online opzegging wordt verwerkt. Je kan mij via deze link een privébericht sturen. Ter verificatie heb ik de volgende gegevens nodig:

• Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Het gaat helemaal goed komen Lindsay. Ik hoor het van je! 

Groetjes, 

Rox

Reageer