beantwoord

Opzeggen?

• 9 mei 2016
  • 8 reacties
  • 208 x bekeken

Beste Allen,

Weet iemand of ik mijn contract kan annuleren? Er is natuurlijk wettelijk geregeld dat je 14 dagen bedenktijd hebt, maar doordat ik gebruik heb gemaakt van overstapservice, is de bedenktijd al verstreken.
Op dit moment is het zo dat ik op 2 mei aangesloten zou worden op internet en telefonie van Tele2. Op 3 mei gebeld dat dit nog niet werkte. Er zou toen een ticket aangemaakt worden. Vandaag weer maar eens gebeld. En er was iets fout gegaan met het ticket. Er moest een nieuwe ticket aangemaakt worden. Dus nu vanaf 2 mei aan het wachten op internet en vaste telefoon.
Graag wil ik dit contract dus ontbinden en terug naar mijn vertrouwde KPN.

Ook gevraagd of ze misschien een MiFi router in bruikleen konden geven met sim en onbeperkt internet, maar dat kon niet.

Oftewel erg ontevreden over Tele2 en wil mijn contract ontbinden. Wie weet hoe?
icon

Beste antwoord door bimipat 10 mei 2016, 12:00

Net telefonisch contact gehad en opgezegd bij Tele2. Viel nog binnen respijt, aldus medewerker.
En nu snel terug naar wel een werkende provider.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je hebt 14 dagen na ondertekenen van het contract. In die 14 dagen doen ze niets en wachten af of je gaat annuleren.
Daarna gaan ze een lijn aanvragen en inplannen, nummerbehoud aanvragen en afstemmen en dan de hele boel opleveren.
Geef ze even de tijd om e.e.a. te onderzoeken, ze kunnen uiteindelijk ook een monteur aansturen naar de lokale centrale om te checken of de kabel goed is omgestoken.
Reputatie 4
Badge +3
Beste bimipat,

Ik begrijp heel goed dat je liever gisteren dan vandaag een werkende verbinding hebt, maar ik kan op dit moment ook niets voor jou betekenen. Als er een ticket openstaat zijn wij er al mee bezig om dit voor je op te lossen. Maar om nog in te gaan op jouw vraag: buiten de respijtperiode kan een contract niet zomaar opgezegd worden. Voor de dagen dat je geen werkende verbinding hebt gehad, kun je achteraf (vanaf het moment dat jouw verbinding is opgeleverd en alles werkt) wel de kosten van het abonnementsgeld betwisten voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van jouw dienst(en).

Groetjes,
Rick
Beste Rick,
Een ticket zegt niets bij Tele2. Ondertussen is er een 2e ticket aangemaakt, want de eerste ticket was afgesloten?? En volgens mij deed ik overstapservice, zodat ik niet zonder internet kwam.
Kids zijn ivm middelbare school afhankelijk van internet.
Helaas reageert Tele2 op feestboek op geen enkele klacht. Wat een raar bedrijf. Hoe kon ik zo stom zijn om toch in zee te gaan met deze oplichters. #spijt
Reputatie 4
Badge +3
Niet zonder internet komen te zitten is inderdaad het uitgangspunt van de overstapservice, maar er kan een enkele keer wat misgaan. Ik zal jouw topic open laten staan, maar op dit moment kan ik echt niets voor je betekenen, omdat we ermee bezig zijn.
Net telefonisch contact gehad en opgezegd bij Tele2. Viel nog binnen respijt, aldus medewerker.
En nu snel terug naar wel een werkende provider.
Beste Bimipat,

Ik zit nu zelf inmiddels al 2 maanden te wachten om in dit geval, mijn mobiele abbonement te kunnen opzeggen. Het toestel is wel aangekomen, maar alleen opde verkeerde afdeling. Intern duurt het schijnbaar heel erg lang om een toestel naar de juiste afdeling te krijgen. Success.
Reputatie 4
Badge +3
@bimipat: Ik had het liever anders gezien, maar veel succes bij je volgende provider!
@xschoor: Ik zie dat je al een topic hebt lopen voor jouw probleem. Ik verwacht dat mijn collega spoedig weer contact met jou opneemt.

Omdat deze vraag is beantwoord, sluit ik dit topic.