Beantwoord: Opzeg termijn abonnement



Remco1980 Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Remco1980 heeft ontvangen van andere leden.

Junior
Reacties: 4

2 mei 2013, 16:48

Ik heb mijn abonnement verlengt en er werd mij verteld dat ik nu ook maandelijks kan opzeggen. Daarom had ik ook verlengt bij Tele2. Nu zit ik te kijken en blijkt dat ik gewoon een jaar abonnement heb en geen 0 maanden. Hoe kan dit? Nu kan ik dus zeker niet maandelijks opzeggen?
Gemarkeerd als antwoord: karin303 op 3 mei 2013, 09:14

Bij verlenging krijg je een nieuw abonnement
Daar zit dus een looptijd aan verbonden
Bij jou voor een jaar.Na dat jaar kun je weer met een maand opzeggen

Bekijk origineel bericht
4 Reacties
  • karin303 Antwoord
    Reacties: 6747

    3 mei 2013, 09:14

    Bij verlenging krijg je een nieuw abonnement
    Daar zit dus een looptijd aan verbonden
    Bij jou voor een jaar.Na dat jaar kun je weer met een maand opzeggen
  • Zonnet(je)

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zonnet(je) heeft ontvangen van andere leden.

    Forum Specialist
    Reacties: 2714

    3 mei 2013, 09:26

    Als je je abo verlengt i.v.m. een actie of zo, ga je weer een contract aan van een jaar of twee jaar, net wat je kiest. Na afloop van het contract kun je per maand opzeggen.
    Als je binnen je contract je abo opzegt moet je de nog niet-verstreken termijnen alsnog betalen, overeenkomstig de voorwaarden. Zo simpel is het.
    Je hoeft je abo niet te verlengen, bij een lopend contract loopt het stilzwijgend door na de verplichte termijn van 1 of 2 jaar en kun je per maand opzeggen.
  • jlthkochjlthkoch

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

    Goldmember
    Reacties: 18184

    3 mei 2013, 10:07

    Wat voor abonnement heb je? Als jou werkelijk gezegd is dat je ook na verlenging per maand op kan zeggen dan is dat onjuist! Heb je ook géén schriftelijke bevestiging thuis gekregen? Misschien valt er iets te regelen met Tele2, het probleem is echter dat je niet zal kunnen aantonen dat je deze (onjuiste) informatie hebt gekregen...
    Remco1980 schreef:

    Ik heb mijn abonnement verlengt en er werd mij verteld dat ik nu ook maandelijks kan opzeggen. Daarom had ik ook verlengt bij Tele2. Nu zit ik te kijken en blijkt dat ik gewoon een jaar abonnement heb en geen 0 maanden. Hoe kan dit? Nu kan ik dus zeker niet maandelijks opzeggen?

  • Remco1980 Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Remco1980 heeft ontvangen van andere leden.

    Junior
    Reacties: 4

    3 mei 2013, 22:12

    jlthkoch schreef:

    Wat voor abonnement heb je? Als jou werkelijk gezegd is dat je ook na verlenging per maand op kan zeggen dan is dat onjuist! Heb je ook géén schriftelijke bevestiging thuis gekregen? Misschien valt er iets te regelen met Tele2, het probleem is echter dat je niet zal kunnen aantonen dat je deze (onjuiste) informatie hebt gekregen...




    Ik ben zelf denk ik heel stom geweest om in het verkoop praatje van deze jongen te trappen. Heb me altijd voorgenomen om het niet te doen. Maar als je vraagt of ik wel kan opzeggen als ik er toch vanaf wil ga je misschien toch nog uit van de goedheid van een provider. Al denk ik dat dit wel buiten de provider is gegaan en hij gewoon een target moet / wil halen. Als dat ten koste gaat van een klant so be it.
    Ik wil ook niet opzeggen nog maar ik zag het gewoon ineens staan en dacht tsja ben er toch ingestonken................
 

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
Afbeelding
Video
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie inSided.com