beantwoord

Onterechte incasso bureau door Tele2

• 24 februari 2015
  • 4 reacties
  • 172 x bekeken

In September 2014 ben ik overgestapt naar Tele2 all in tot 20 mb, op de eerste dag behaalde ik niet een 5 mb snelheid dus weer geprobeerd terug over te stappen naar Telfort. kreeg bericht dat ik €699 moest betalen om de contract af te kopen, dus dit heb ik niet gedaan gewoon bij Tele2 deal gesloten voor 40 mb en netjes alles afgesproekn Email ontvangen met de nieuwe deal. maar sindsdien is er iets bij Tele2 fout gegaan en ik krijg steeds berichtjes om de €699 te betalen. Ik heb Tele2 gebeld alles uitgelegd en het zou geregeld worden in 3 weken het was oktober 2014 en ik zou een brief ontvangen. maar wordt wel netje abonnement kosten automatisch geïncasseerd.

Vandaag krijg ik tot mijn verbasing telefoon van Bosch incasso en wordt er mijn naam genoemd en een automatische bandje leest dat ik de rekening achterstand moet betalen. ik heb opgehangen direct.
De onterechte incasso bij Bosch incasso terugtrekken en Tele2 moet beter gekwalificeerde mensen in dienst moeten nemen of de communicatie in zijn afdeling beter te maken zodat dit niet meer voorkomt.

Het betreft 24 maand contract. Ondanks mijn uitleg kosten die ik gemaakt heb bij de betaalde service nummer van Tele2 ook veel tijd kwijt geraakt nog steeds bij de incasso bureau onterecht aangemeld door Tele2 wil ik graag compensatie na 12 maanden wil ik nog steeds zelfde korting als de eerste 12 maanden. dus 24 maanden €17,- per maand

De klant nummer is : B0006722847
Ik ben de account manager van deze klant B0006722847
Het betreft een particuliere abonnement.
icon

Beste antwoord door Lotte van Tele2 6 maart 2015, 12:22

Hallo KazimF,

Helaas heb ik nog geen bericht van je ontvangen. Als ik je nog kan helpen, wil je dan bovenstaande gegevens naar mij versturen?
Groetjes, Lotte
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Dit is een forum voor en door consumenten, maar volgens mij heb je het over een zakelijk abonnement, want Tele2 heeft geen all in tot 30 mb voor consumenten, het is of tot 40 óf tot 20. Als je 50 mb hebt dan is het glasvezel. Je hebt dan ook een ander modem ontvangen.
Bedankt ik heb het aangepast.
Het was inderdaad 20mb en later 40 mb met andere modem
Reputatie 3
Badge +5
Hallo KazimF,

Welkom op het forum! Jammer dat er onduidelijkheid bestaat over de kosten die in rekening worden gebracht.
Als ik het goed begrijp heb je op dit moment een 40 Mb abonnement bij ons, graag ontvang ik via een privébericht je volledige adresgegevens en geboortedatum.
Je stuurt mij zo'n bericht door op mijn foto te klikken en daarna op "bericht".
Deze gegevens heb ik nodig om je identiteit te controleren, dan kan ik ook even kijken in onze systemen wat voor abonnement je precies hebt en of er wat mis gaat!
Ik hoor het graag van je.
John bedankt voor je hulp!

Fijne dag nog 🙂 Lotte
Reputatie 3
Badge +5
Hallo KazimF,

Helaas heb ik nog geen bericht van je ontvangen. Als ik je nog kan helpen, wil je dan bovenstaande gegevens naar mij versturen?
Groetjes, Lotte