beantwoord

Onterechte factuur na opzegging

  • 21 July 2020
  • 2 reacties
  • 235 x bekeken

Reputatie 1

Beste Tele2,

 

Jullie hebben in april 2020 al de opzegging van mijn abbo al zelf geregeld telefonisch.

Dus de overstap naar T Mobile hebben wij telefonisch zelf gedaan.

Abbo overstap was 18 mei 2020.

Nu krijg ik nog steeds een factuur van de maandelijkse kosten.

Heb mijn apparatuur ook allang teruggestuurd, dit na een telefoontje na jullie waar de terugstuur box bleef !!!!!!

In mijn gegevens bij jullie staat idd dat er is opgezegd en dat jullie dat zelf hebben gedaan.

Wanneer gaan jullie dit correct afhandelen, want wordt moe van het steeds bellen naar jullie.

Vanmiddag heb ik ook weer gebeld, en diegene ging me doorverbinden naar de afdeling opzeggingen, dan krijg ik een voicemail van een mobielnummer .…………..

Wanneer kan ik eindelijk het afsluiten !!!!

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 22 July 2020, 10:51

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5

Hi @mwijnhout, welkom op onze Community! Bedankt voor het delen van jouw verhaal. Ook al ben je al een poos weg bij ons, ik wil dat je hier een positief gevoel aan over houd. Ik snap dat je dit goed afgehandeld wilt hebben. Wanneer je opzegt is er altijd een opzegtermijn van een maand. Er kunnen verschillende redenen zijn dat je nu nog een factuur ontvangt. Maar geen zorgen, dit ga ik helemaal voor je uitzoeken! Je kan mij met deze link een privébericht sturen. Ter verificatie heb ik deze gegevens van jou nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen ga ik ermee aan de slag. Ik hoor het van je! :raising_hand_tone4:

Groetjes, 

Rox 

Reputatie 1

Beste Rox,

 

Bedankt voor je reactie alvast.

Je zult zien in mijn dossier dat er al dingen in staan. Ik heb in April telefonisch opgezegd cq overgestapt naar T Mobile, want moest overstappen gezien het feit dat Tele2 nu T Mobile alliance heeft.

Ik had een contract dat ik een opzeg termijn had van 1 maand, abbo/overstap liep dan ook op de datum van 18 mei 2020 af.

Dus ik heb voor mei geheel betaald, juni een maand en nu ook weer juli.

Dus er zit bij jullie iets niet goed.

 

Ik zal je via de link mijn gegeven sturen en spreek de hoop uit dat het zsm wordt opgelost.

 

Ik hoor graag van jou/jullie

 

Groet

Marien