beantwoord

Ons modem ontvangt geen signaal,

  • 30 May 2019
  • 2 reacties
  • 358 x bekeken

Gisterenochtend omstreeks 11:00 met de Tele2 Klantenservice gebeld. Ons modem ontvangt geen signaal. Dus geen internet en geen tv. Bleek dat er in de centrale iets geupdate moest worden en dat dat enkele uren tot een etmaal kan duren.

Nu heb ik nog altijd last van deze storing en zou ik wel eens een update van Tele2 willen ontvangen. Tele2 is onbereikbaar doordat het vandaag, Hemelvaartsdag, een vrije dag is. Ook op zon- en feestdagen zal er toch wel een storingsdienst actief zijn?
icon

Beste antwoord door Rena Chan 30 May 2019, 10:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
De directe klantenservice is inderdaad dicht, maar het netwerk wordt continue monitort, als het een algemene storing bij jou in dr buurt is, dan ga ik ook van uit dat zij of de netwerk beheerder mee bezig zijn. Maar als het een individueel geval is, vrees ik dat je tot morgen moet wachten om weer de klantenservice te bellen.

Heb je al geprobeerd om je modem opnieuw te starten? Stekker 20 seconden uit de strom halen en weer aansluiten kijken als het lukt.
Reputatie 5
Hé Anita en Tim,

Werkt je verbinding inmiddels weer en zo niet had je de tip van Rena Chan al opgevolgd?

Groet, Kevin