beantwoord

Ongevraagd heraangesloten

  • 26 June 2019
  • 3 reacties
  • 210 x bekeken

In eind maart 2019 heb ik geprobeerd mijn internet thuis contract op te zeggen. Helaas werd mijn opzeggen telkens niet doorgevoerd. Uiteindelijk kreeg ik na niet betalen van mijn abonnementskosten voor de maand april wel gehoor en kon mijn contract vanaf 1 mei 2019 worden opgezegd. Wel kreeg ik voordat ik uiteindelijk zou worden afgesloten op 27 april bericht dat ik was afgesloten omdat ik mijn abonnementskosten voor de maand april niet had betaald. Ik heb hierover telefonisch contact gehad met jullie klantenservice dat ik graag afgesloten wou blijven omdat mijn contract toch weldra afliep, dit was volgens de klanten service geen probleem. Nu krijg ik een rekening voor het opnieuw aansluiten, terwijl ik nooit opdracht heb gegeven om opnieuw aangesloten te worden! Ik heb helemaal geen behoefte om opnieuw aangesloten te worden en heb mijn abonnement inmiddels dan ook opgezegd.

Volgens de klantenservice staat in de voorwaarden dat als je je factuur betaalt je opnieuw aangesloten wordt en dat dat in de algemene voorwaarden zou staan. Ik heb die voorwaarden erop nageslagen, maar daar staat in dat je eerst de heraansluitingskosten moet betalen en daarna pas opnieuw wordt aangesloten. Zie punt 21.2 van die voorwaarden.

(21.2 Tot indienststelling wordt weer overgegaan als je binnen een door Tele2 vastgestelde redelijke termijn alsnog je verplichtingen bent nagekomen en de kosten voor buitengebruikstelling en indienststelling aan Tele2 hebt voldaan.)

Bron: https://cdn.tele2.nl//wp-content/uploads/2016/11/Tele2-Multimedia-Diensten-vanaf-24-augustus-2018.pdf

Waarom houdt Tele2 zich niet aan haar eigen voorwaarden? Als ik mij niet aan die voorwaarden hou krijg ik problemen


Ik wil hierbij ook graag een verwijzing maken naar een ander topic in dit forum met een gelijksoortig probleem waarin tele2 heeft toegegeven deze kosten niet in rekening te mogen brengen. Ik hoop dan ook dat Tele2 ook tot de conclusie komt dat ook in mijn geval deze kosten niet in rekening gebracht hadden mogen worden.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 31 July 2019, 10:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Beantwoord via privébericht, topic gesloten
Reputatie 5
Hé ferdi_niemeijer,

Om dit verder voor je te kunnen onderzoeken wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met je:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Hierbij de link naar het gelijksoortige topic in dit forum: https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/ongevraagd-heraangesloten-66602