beantwoord

Ongelofelijk

• 1 juli 2019
  • 2 reacties
  • 111 x bekeken

Ik heb mijn tele2 abbonement opgezegd per 28 februari 2019. Ik betaal nu nog steeds! Sterker nog, jullie sturen een incassobureau achter me aan terwijl ik 2 weken daarvoor nog een kwartier bij jullie in de wacht heb mogen hangen, en het dan eindelijk geregeld was. Ja is het nu allemaal geregeld? Ja hoor, aan het einde van de maand maken we een berekening voor het bedrag dat u van ons teruggestort zal krijgen. Nou, aan het einde van de maand werd er wederom €31 afgeschreven en kreeg ik ook nog even een mail van Bos incassobureau of ik nog even een bedrag + incassokosten wil overmaken voor een abonnement dat ik niet heb en niet wil. Ik heb ze al teruggemailed dat ik helemaal niks over ga maken en dus nog geld van jullie krijg! Natuurlijk was daar niks van bekend eb of ik toch maar zo spoedig mogelijk het bedrag over wil maken... NIET DUS! Hoevaak moet ik mijn abbonement opzeggen voor ik van jullie af ben? Ik ben er wel klaar mee namelijk.
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 29 juli 2019, 13:53

Behandeld in privébericht en besloten het topic te sluiten.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Wat een vreemd verhaal. Wanneer je hebt opgezegd zou je natuurlijk geen facturen moeten ontvangen. Ook is het erg vreemd dat het allemaal geregeld zou zijn en je dan alsnog een brief krijgt van BOS incasso. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Ik wil graag even vanuit hier nakijken wat ik voor jou kan doen in deze nare situatie.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Geboortedatum
  • - Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
  • Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton,
Reputatie 3
Badge +1
Behandeld in privébericht en besloten het topic te sluiten.

Groeten Anton