beantwoord

onderwerp verhuizing

  • 4 January 2020
  • 11 reacties
  • 246 x bekeken

is meer dan twee weken voor een verhuizing bij tele2 normaal?

icon

Beste antwoord door eric 4 January 2020, 12:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Een verhuizing is een nieuwe aansluiting maken en de oude afbreken. Tele2 is afhankelijk van de levertijden van de koperlijnen van KPN. Wanneer wordt je nieuwe huis aangesloten?

 

Je schrijft dat je geen telefonisch contact krijgt met Tele2? Dat is raar want 0207544444  is namelijk de enigste directe manier om telefonisch met Tele2 klantenservice contact te hebben. Wat zeggen ze dan?

Hier vind je  alle info op de website.

 

Reputatie 7

In je andere topic gaf je ook aan dat mailen niet helpt. Dat klopt, want Tele2 heeft geen contact e-mailadres. Als je het ook niet telefonisch hebt doorgegeven, dan weet Tele2 niet dat je verhuisd bent. Bel ze om je verhuizing door te geven, dan ontvang je daarna meer informatie over de planning.

helaas heeft bellen ook geen resultaat gehad al verschillende malen gebelt,maar veel beloftes en weinig resultaat.en moeilijk kan het niet zijn want de vorige bewoner was heel tevreden over de KPN aansluiting,dus de kabelaansluiting is al aanwezig.ik vraag me ondertussen wel af of ze wel  aan het werk gaan als kassa of radar wordt ingeschakeld….

Reputatie 7
Badge +12

Ben je niet te ongeduldig? Dit staat op de webpagina die ik gevonden had.

"Wat doet Tele2?

Wij zorgen ervoor dat de aansluiting op je oude adres wordt opgeheven en dat de aansluiting op het nieuwe adres wordt geactiveerd. De oplevering duurt ongeveer 3 weken. "

Reputatie 7

helaas heeft bellen ook geen resultaat gehad al verschillende malen gebelt,maar veel beloftes en weinig resultaat.en moeilijk kan het niet zijn want de vorige bewoner was heel tevreden over de KPN aansluiting,dus de kabelaansluiting is al aanwezig.ik vraag me ondertussen wel af of ze wel  aan het werk gaan als kassa of radar wordt ingeschakeld….

Welke beloften, heb je via mail al bevestiging ontvangen van een datum?

hallo,hoe moelijk is het om een aansluiting te verhuizen naar een adres waar alle voorzieningen aanwezig zijn,en het is niet zo dat de verhuizing pas aangevraagd is nadat zij op het nieuwe adres is gaan wonen,dat was al ruim van te voren...dus de reclame klopt wel(die heb je trouwens al binnen voor je uitgelogd bent op deze site) #maar omdat het kan...maar dat wil dus niet zeggen dat ze het ook doen.

Reputatie 7

Laten we op een Tele2 moderator wachten om de werkelijke status te horen, want met weinig informatie kunnen we momenteel niet veel verder aan adviezen of uitleg geven.

Reputatie 3
Badge +5

Ik denk dat ik inderdaad maar even naar de status moet kijken van de verhuizing. Het klopt wel wat eric zegt.

Een verhuizing is een nieuwe aansluiting maken en de oude afbreken. Tele2 is afhankelijk van de levertijden van de koperlijnen van KPN. Wanneer wordt je nieuwe huis aangesloten?

 

 

@de heer Hans 

 

Kun je mij een privébericht sturen met daarin:

 

  • Volledige naam
  • Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer.

 

Ik hoor het graag. 

 

Privébericht naar Anton

 

Groeten Anton

volgens mij is een volledig adres ook met een straatnaam en huisnummer!

(dus waarom nog wat uitleg tussen haakjes?)

(geen idee hoe je een privebericht moet sturen,maar voor alle duidelijkheid...het gaat niet over mijn aansluiting,maar van iemand anders die helaas al 3 weken zonder internet zit)

onvoorstelbaar…….

Door op de link die Anton poste te klikken en de info die nodig is door te geven, vraag mij alleen af hoe dat gaat als jij niet een klant van Tele2 bent vanwege de AVG wet.

 

Klik hier voor een prive bericht naar Anton van Tele2

Reputatie 7

(geen idee hoe je een privebericht moet sturen

Er staat een link in de post van Anton.