beantwoord

Geen internet in Alkmaar

  • 26 June 2020
  • 18 reacties
  • 598 x bekeken

Ik lees over een storing in Alkmaar, inmiddels is dat topic gesloten maar ik heb nog steeds geen internet en tv. Klopt dat?

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 27 June 2020, 16:17

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 1

Hier precies hetzelfde. Om half 2 stopte het internet en daarmee ook de radio voor ons. Hoelang duurt het om een storing op te lossen? Nu al dik 7 uur verder en nog steeds geen oplossing en inderdaad het forum topic is gelijk erna gesloten. Slechte service, nu zeker kijken om over te stappen want het is altijd wel wat met Tele2.

Reputatie 7
Badge +8

Hebben jullie de storingsdienst gebeld? 

Reputatie 1

Ik heb Tele2 gebeld en het enige dat je krijgt te horen is dat ze er mee bezig zijn.. dat is 7 uur geleden ongeveer geweest.

Reputatie 7

Ik lees over een storing in Alkmaar, inmiddels is dat topic gesloten maar ik heb nog steeds geen internet en tv. Klopt dat?

Het topic is gesloten omdat het een mededeling vanuit Tele2 is en geen discussie topic. Zolang het topic nog niet is bijgewerkt, is de storing nog niet verholpen.

Hebben jullie de storingsdienst gebeld? 

Telefonische klantenservice niet meer te bereiken. Is er naast de klantenservice ook een storingsnummer? Zo ja, waar kan ik die vinden?

Reputatie 7

Hebben jullie de storingsdienst gebeld? 

Telefonische klantenservice niet meer te bereiken. Is er naast de klantenservice ook een storingsnummer? Zo ja, waar kan ik die vinden?

Dat is er niet, maar heeft ook niet zoveel zin aangezien de storing al bekend is.

Gebeld vanmiddag ivm geen internet (AGAIN). ze zeiden mij dinsdag (op z’n vroegst) een monteur te sturen. Mij niks verteld over een storing. Blijkbaar dus niet de enige zie ik nu. Ik stap over. Tele2 you suck man

Reputatie 1

Storing Alkmaar 

En nu ….. ruim 16 uur later ! 
Nog steeds storing in Alkmaar 

Ik heb jullie gister begin avond gebeld, toen werd mijn verteld dat het in de loop v/d avond wel opgelost zou zijn? 
het is nu de volgende dag, maar nog steeds NIET opgelost 😫 

! HEEL FRUSTREREND !!

GEEN internet, GEEN T.V. , GEEN radio, GEEN (huis) Telefoon … dan denk je dan zet ik Netflix maar aan. Maar dat kan NATUURLIJK ook NIET zonder internet verbinding. 
😬 DAMN … hoe lang gaat dit nog duren ... 

Waar blijft de info over de storing in Alkmaar?!?!

Vrijdagmiddag al begonnen en nu nog steeds geen internet, tv en vaste telefoon… 

GRAAG UPDATE(S)!!!

 

Reputatie 7

Updates zijn geplaatst https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-vaste-diensten-omgeving-alkmaar-80233

Reputatie 1

Dat moment dat ze bijna 24 uur verder zijn en dan pas naar buiten brengen dat ze de oorzaak hebben maar niet weten hoelang dat nog gaat duren..

Hi,

I live in Alkmaar and I’m not sure you realize but there is still no internet provided from Tele2. I’m not sure you realize that people work from home and internet is a NECCESITY in order to be able to actually do anything. I think you guys seriously done care if the issue is still outgoing for over 24 hours. There is no phone number to call, therefore it looks like whole weekend there will be no way to access anything.

provide information when internet will be available because this is a joke.

Reputatie 7

Dat moment dat ze bijna 24 uur verder zijn en dan pas naar buiten brengen dat ze de oorzaak hebben maar niet weten hoelang dat nog gaat duren..

Geven ze een update van de feitelijke status, is het weer niet goed.

Reputatie 7

Hi,

I live in Alkmaar and I’m not sure you realize but there is still no internet provided from Tele2. I’m not sure you realize that people work from home and internet is a NECCESITY in order to be able to actually do anything. I think you guys seriously done care if the issue is still outgoing for over 24 hours. There is no phone number to call, therefore it looks like whole weekend there will be no way to access anything.

provide information when internet will be available because this is a joke.

There is a phone number to call customer service, but that’s not necessary because Tele2 is aware of the problem already. Latest update they posted a few minutes ago says they found the issue and trying to fix. It’s not yet sure how much time fixing will take.

Reputatie 1

Dat moment dat ze bijna 24 uur verder zijn en dan pas naar buiten brengen dat ze de oorzaak hebben maar niet weten hoelang dat nog gaat duren..

Geven ze een update van de feitelijke status, is het weer niet goed.

Dat zeg ik niet. Ik vin het belachelijk dat ze zolang wachten met een update, had dat gisteren gedaan.. ook vind ik het belachelijk dat het nog steeds niet is opgelost en zij het blijkbaar enorm moeilijk vinden om het op te lossen en de correcte informatie te verstrekken.

Reputatie 7

Dat moment dat ze bijna 24 uur verder zijn en dan pas naar buiten brengen dat ze de oorzaak hebben maar niet weten hoelang dat nog gaat duren..

Geven ze een update van de feitelijke status, is het weer niet goed.

Dat zeg ik niet. Ik vin het belachelijk dat ze zolang wachten met een update, had dat gisteren gedaan.. ook vind ik het belachelijk dat het nog steeds niet is opgelost en zij het blijkbaar enorm moeilijk vinden om het op te lossen en de correcte informatie te verstrekken.

Problemen kunnen complex zijn.

Reputatie 1

Dat moment dat ze bijna 24 uur verder zijn en dan pas naar buiten brengen dat ze de oorzaak hebben maar niet weten hoelang dat nog gaat duren..

Geven ze een update van de feitelijke status, is het weer niet goed.

Dat zeg ik niet. Ik vin het belachelijk dat ze zolang wachten met een update, had dat gisteren gedaan.. ook vind ik het belachelijk dat het nog steeds niet is opgelost en zij het blijkbaar enorm moeilijk vinden om het op te lossen en de correcte informatie te verstrekken.

Problemen kunnen complex zijn.

Dat is waar

Reputatie 5

Hi iedereen, er is een centraal topic gemaakt waar we jullie op de hoogte houden. In dat topic kunnen jullie ook reacties plaatsen. Om het overzicht te bewaren sluit ik dit topic. 

Groetjes, 

Rox