beantwoord

Nintendo Switch NAT type D

  • 24 March 2020
  • 1 reactie
  • 1008 x bekeken

Ik heb een probleem met mijn Nintendo Switch. Voordat één of andere grapjas hieronder een link post met een oude topic waar dit onderwerp behandeld wordt: die heb ik al gevonden. Ik heb echter geen toegang tot die posts. Super handig overigens dat topics afgesloten worden voor het publiek zodat mensen dit soort posts moeten maken.

Het probleem is als volgt: Ik heb via wifi verbinding met de router, maar het NAT type is D. Hierdoor werken verschillende spellen niet online. Ik heb gezocht naar een oplossing en geprobeerd een public IP adres toe te wijzen, maar wanneer ik het IP adres iets anders maak dan 192.168.1.XXX krijg ik een DNS error. Mijn router is een Technicolor TG789bvn. Als iemand mij verder zou kunnen helpen zou ik dat enorm waarderen.

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 March 2020, 09:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Wie koopt er dan ook een WiiU :P
Ik weet niet of je een technicolor Modem hebt?

De Technicolor werkt prima. Om dit probleem te verhelpen probeer het volgende:

1) Verbind vanuit je Windows browser naar je Tele2 router (http://192.168.1.1)
2) Ga na Home Netwerk
3) Klik op Devices
4) In de kolom Naam, klik op het MAC adres van je Wii console (te vinden in de netwerk instellingen van je Wii console)
5) Klik op 'Assign the public IP address of a connection to a device'
6) Selecteer in de lijst weer je Wii console en klik op Assign.
7) Reboot je Wii console en probeer in je game te connecten naar je multiplayer omgeving (in mijn geval Splatoon multiplayer)

 

Klikkerdeklik