beantwoord

Nintendo Switch

  • 28 August 2020
  • 6 reacties
  • 249 x bekeken

Hallo, nu is deze vraag ondertussen echt heel vaak voorbij gekomen, maar, na bijna alle topics te hebben gelezen nog steeds niet werkend…

heb alles geprobeerd, zelfs manueel op adressen invullen op de switch zelf. Ook dit hielp niet…

ik heb de standaard Tele2 router die je krijgt bij internet en televisie, voor de rest gebruik ik een extern router mesh netwerk voor het WiFi signaal, de router van Tele2 wordt puur gebruikt als modem en switch.

 

ik hoor graag of een van jullie mij hier wel bij kan helpen 😇

 

groeten Roy 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 29 August 2020, 00:09

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7

Volgens mij kan het Tele2 modem niet in bridge modus, dus zou je je eigen router als switch moeten instellen en niet als router. Oftewel, zowel het modem als je router maakt een subnet met ip’s aan, zorg dat slechts één van die apparaten dat doet.

En als ik de switch als enige apparaat direct verbinding laat maken van het WiFi netwerk van de modem zelf? 
 

ook in dat geval werken alle oplossingen niet ☹️

Reputatie 7

En als ik de switch als enige apparaat direct verbinding laat maken van het WiFi netwerk van de modem zelf? 
 

ook in dat geval werken alle oplossingen niet ☹️

Heeft de Nintendo switch bepaalde port forwards nodig?

En als ik de switch als enige apparaat direct verbinding laat maken van het WiFi netwerk van de modem zelf? 
 

ook in dat geval werken alle oplossingen niet ☹️

Heeft de Nintendo switch bepaalde port forwards nodig?

Geen idee ik geloof dat je praktisch alle poorten open moet zetten, uit mn hoofd 1 tot 55633

Reputatie 7
Badge +12

Dat kan geen enkele router aan. Dan moet je de switch in een DMZ plaatsen.

  1. Voer binnen het poortbereik de startpoort en de eindpoort in om door te sturen. Voor de Nintendo Switch zijn dit de poorten 1 tot en met 65535.

dit komt van de site van Nintendo af, meer dan ik had gegokt.

 

https://www.nintendo.nl/Service-en-info/Nintendo-Switch/Zo-kun-je-Port-Forwarding-van-je-router-instellen-voor-een-Nintendo-Switch-systeem-1498000.html
 

ook deze stappen helpen niet met het oplossen van het probleem...

Reageer