beantwoord

Nieuwe afspraak monteur; geen signaal na installatie

• 8 september 2017
  • 12 reacties
  • 630 x bekeken

Hoi allen,

Ik heb mijn tele2 pakket gekregen en verbonden volgens gebruiksaanwijzing, heb een type 2: ISRA punt.

Na het Bericht dat het eerder geactiveerd is. Heb alles verbonden zoals het hoort, vervolgens branden alleen Power(modem heeft stroom) en Wifi signaal (modem kan verbinden met andere aparaten).

Heb Tele 2 gebeld voor monteur van KPN, werd vervolgens alles nog een keer na gelopen. Vervolgens werd ik doorverbonden met technische afdeling, die stuurde me een SMS, waarna ik een afspraak kon maken met monteur.

Vervolgens gedaan : 18:00-20:00 7/09/2017. Kreeg vervolgens een Error probeer het opnieuw. Toen ik het opnieuw probeerde kreeg ik de melding: afspraak is gemaakt. Voor de zekerheid: tele2 klantenservice gebeld om na te gaan of de afspraak is gemaakt, ze bevestigde mijn afspraak. Monteur is niet langs geweest.

8/09/2017

Was hele ochtend thuis, klantenservice weer gebeld. Ze vertelden dat monteur was geweest in de ochtend 8/09/2017, niemand was thuis. Terwijl ik gewoon thuis was en dat niet mijn afgesproken tijd was...

Nu ben ik het aan het wachten tot tele2 klantenservice belt, voor nieuwe afspraak monteur.

Weten jullie wat ik kan doen?
icon

Beste antwoord door Ruben van Tele2 8 september 2017, 17:35

Na aanleiding van het telefoongesprek wat bij mij binnenkwam heb ik kunnen regelen dat op 9 september tussen 12:00 en 14:00 een monteur op locatie zal arriveren. Ik ga er van uit dat het dit keer niet verkeerd hoeft te gaan.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Staat je adres wel correct in de order? Misschien is de lijn ergens anders op geleverd? Dat zie je wel eens bij appartmenten complexen die met A-G toevoegingen werken.
Ik neem aan wanneer ik Tele2 contact, zij wel nagaan of het op het goeie adres is geleverd. Inderdaad gaat het om: complexen met A-G. De buren hebben wel gewoon internet van Tele2, daarom vind ik het eigennaardig waarom het bij mij niet werkt.
Reputatie 2
Hé Ebaartscheer, welkom op het Tele2 forum. Goed dat je je vraag hier even stelt. Ik wil graag voor je zorgen dat je zo snel mogelijk een herhaalafspraak kan maken, daar heb ik een paar gegevens voor nodig. Zou je me daarom een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ruben.

Alvast bedankt!
Reputatie 2
Hé Elly, zie je het woord 'moderator' achter mijn naam staan? En het Tele2 logo op mijn profielfoto? Daaraan kan je zien dat ik een medewerker van Tele2 ben. Voor een servicemonteur brengen wij geen kosten in rekening. Hopelijk is dit duidelijk!
Kunt U prive Berichten, niet zomaar in topic plaatsen. Vraag eerst mijn toestemming. U hoeft ook geen '!' te gebruiken. Ik las je bericht via mijn telefoon, waarbij ik alleen las: Ruben van Tele2. Maar goed u heeft nu mijn gegevens en wacht op uw antwoord zo spoedig mogelijk.
Reputatie 2
Met het uitroepteken bedoelde ik niks bijzonders, ik wou enkel mijn enthousiasme voor het mogen beantwoorden van je vraag uiten. Ik zal mij proberen aan te passen naar een meer sobere manier van communiceren, opdat er geen misverstanden ontstaan.

In de terugkoppeling die KPN heeft gestuurd hebben ze vermeld dat de monteur op het afgesproken tijdstip niemand thuis aantrof, ik kan persoonlijk niet de validiteit van deze bewering verifiëren. Ik ga er van uit dat er tijdens het afgesproken tijdstip iemand in de woning aanwezig was, maar dit zou eventueel anders kunnen zijn. Ik heb voor je een bericht naar de KPN teruggezonden om aan te geven dat er een herhaalafspraak dient plaats te vinden. Hierbij is hetzelfde mobiele telefoonnummer als voorheen gecommuniceerd, waar het vervolg op dezelfde manier zal plaatsvinden als na de eerste keer; alleen ga ik er van uit dat de monteur dit keer de woning wel zal bezoeken.

Hopelijk is mijn uitleg voldoende om een volledig beeld van de werkelijkheid te kunnen vormen. Voor dit moment bedankt voor de aandacht.
Ik kan u verzekeren, dat zij niet op de afgesproken tijd aan deur kwamen (heb speciaal een afspraak voor afgezegd). Verder heb ik deze klacht van KPN monteurs zeggen dat ze langs kwamen vaker op het internet gelezen. Dus ik zal als ik u was dat even melden en er onderzoek naar laten doen. Want er loopt in de samenwerking van jullie iets mis.

Goed dat u het heeft nagevraagd. Ik ga wel nog even met de klantenservice bellen of ze daadwerkelijk kunnen zien in het systeem of u KPN heeft aangestuurd voor een herhaalafspraak. Ik ga ervan uit dat de tijd die ik afspreek, wordt aangehouden en niet de dag erna in de ochtend zonder mij mee te delen. Terwijl ik gewoon thuis was. PS: Als de bel afgaat hier of zelfs van de buren hoor je het extreem hard (voor de hardhorende), maar dat terzijde.
Reputatie 2
Je mag altijd met ons bellen. Ik heb voor de volledigheid het rechtstreekse nummer van de monteursafdeling per privébericht naar je verstuurd, zodat je een directere lijn heb voor in het vervolg.
Reputatie 2
Na aanleiding van het telefoongesprek wat bij mij binnenkwam heb ik kunnen regelen dat op 9 september tussen 12:00 en 14:00 een monteur op locatie zal arriveren. Ik ga er van uit dat het dit keer niet verkeerd hoeft te gaan.
De monteur is gekomen heeft de ISRA-punt vervangen in de woonkamer. Vervolgens bleek het signaal er niet te komen, dus heeft even in de wijkkast gekeken en de lijn recht getrokken. Zodoende ging het internet vinkje eerst op rood (aan het updaten) waarna vervolgens het op groen ging.

Dank voor het maken van de afspraak Ruben.
Reputatie 2
Dat is goed om te horen, graag gedaan. Mocht er in de toekomst nog een dergelijk probleem spelen kan je ons altijd via deze weg aanschieten. Voor dit moment vooral heel erg bedankt voor het geduld in deze zaak. Na aanleiding van de storing heb ik een vergoeding van de abonnementskosten ingevoerd, deze word verrekend met de factuur die in oktober zal volgen. Hopelijk zal je van onze diensten vanaf dit moment normaal gebruik kunnen gaan maken.
Reputatie 2
Naar aanleiding van inactiviteit is dit topic gesloten.