beantwoord

Nieuw modem werkt niet

  • 23 October 2019
  • 2 reacties
  • 514 x bekeken

Onlangs kreeg ik een nieuw modem toegestuurd. De oude moet ik terugsturen. Ik krijg dan beter en stabieler internet, zo las ik in het begeleidend schrijven. Dat had ik al, maar ok het modem is een stuk mooier dan het oude kastje. 
 

Ik heb het modem aangesloten en alles werkte. Een uurtje. Sindsdien heeft het modem niet meer gewerkt. Ik heb daarop de helpdesk gebeld (ruim een uur voor in de wacht gehangen) en volgens hen maakte het modem geen contact met de wijkcentrale. Er kon een monteur langskomen en wel op een werkdag tussen 08.00 en 17.00 uur. Het rottige is, dat ik fulltime werk en pas rond de kerstdagen weer een dagje vrij heb. Ik gaf de helpdesk aan dat ik mijn oude modem dan maar weer zou plaatsen. Dat had geen enkele zin, werd mij gezegd, want die zou dan ook geen contact maken met de wijkcentrale.

Toch maar het oude modem geïnstalleerd en…. jawel, gewoon internet. In de tussenliggende tijd heb ik herhaaldelijk gemaild naar Tele2, maar ik krijg geen reactie. Het nieuwe modem heb ik ondertussen ook weer 2x aangesloten, maar hij doet niks meer. Het oude modem werkt prima.

Nu heb ik een mail gekregen om het oude modem terug te sturen, maar dan heb ik dus helemaal geen internet. Ik wil graag beter en stabieler internet, maar ook een werkend modem.

Hopelijk leest hier iemand van Tele2 mee die me hierbij kan helpen, want op mails wordt (behalve een ontvangstbevestiging) niet gereageerd. En ik zit niet op hoge kosten te wachten voor het niet terugsturen van mijn enige werkende modem. Ik verneem heel graag!

icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 24 October 2019, 10:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5

Ik heb de gegevens gekregen en de nieuwe modem zou moeten werken daarom een vervangende modem gestuurd. 

Reputatie 5

We hebben geen rechtstreeks contactmailadres daarom heb je geen antwoord gekregen. Maar ik wil het graag voor je nakijken. Zou ik een privébericht je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer mogen?

 

Hier stuur je een privébericht naar Jasper