vraag

nieuw modem geeft geen internet

  • 30 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 95 x bekeken

Hai, ik ben nieuw bij tele2. Eerst werd mijn installatie tot een paar keer toe uitgesteld. Gisteren kon ik eindelijk online. Mijn vorige internetabonnement werd dan ook direct stopgezet (zonder te checken of alles van tele2 wel werkt, terwijl ik hierover heb gebeld omdat ik anders met werk een probleem heb.. toch niet gedaan dus). Gisteravond daarom maar alles geprobeerd om tele2 aan de gang te krijgen, maar het modem geeft een rood powerknopje. En, afwisselend ook een knipperend tv lampje en knipperend wifi lampje. Gereset, alles opnieuw aangesloten, andere in-/uitgangen geprobeerd, werkt niet. Geen wifi (terwijl ik wel het netwerk zie staan en er op kan inloggen, maar krijg geen verbinding). @Tele2 wat kan er mis zijn? Ik moet, zoals gezegd, aan het werk en heb internet nodig.. 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

Het kan zijn dat de oplevering nog bezig was. Werken de diensten inmiddels wel weer correct? 

Reageer