beantwoord

Nieuw internet abonnement per 24 dec. maar nog niets ontvangen?

• 22 december 2015
  • 4 reacties
  • 113 x bekeken

Telefonisch heb ik begin december een tele2-basis afgesloten, als vervanging van ons huidige light abonnement. We zouden een nieuw kastje thuisgestuurd krijgen en op 24 dec. gaat onze hogere nieuwe pakket in. (Volgens mijn tele2 krijgen we ook nog een welkoms brief.)

We hebben nog geen nieuw kastje (of brief) ontvangen en de 24st staat zo'n beetje op de stoep.
Als onze eigen ADSL router het gewoon blijft doen is dat ook nog geen ramp (aangenomen dat het nieuwe abonnement ook via ADSL loopt), maar ik kan me voorstellen dat ik wat andere gegevens moet instellen. Of blijft mijn gebruikersnaam en wachtwoord hetzelfde bij ons nieuwe abonnement ?

Komt er nog een tweede vraag achteraan. We hebben nu het abonnement via adsl, maar kregen van de KPN bericht dat ze dat gaan afschaffen per eind maar 2016.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 2 januari 2016, 09:42

Hoi Fuzzy,
Ik heb even voor je gekeken in het systeem en ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad.
Heb je op dit moment nog vragen?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Ok, misschien is mijn klantnummer wel handig: 248605
Reputatie 7
Badge +4
Heb je al een modem met een witte kleur? Dan zou het al een VDSL router kunnen zijn.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Fuzzy,
Ik heb even voor je gekeken in het systeem en ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad.
Heb je op dit moment nog vragen?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Fuzzy,
Aangezien ik niks meer gehoord heb, ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Daarom ga ik dit topic sluiten. Als je toch nog een vraag hebt, wil ik je vragen om een nieuw topic te openen. Dan help ik of een van mijn collega's je daar graag verder. 🙂
Groetjes Kiko