beantwoord

Nieuw huis geen internet

  • 18 July 2019
  • 7 reacties
  • 275 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Ik ben recentelijk verhuisd en na het bericht dat ik de modem aan kon sluiten heb ik dit gedaan. De modem ging aan echter wilde het DSL lampje niet branden. De vorige bewoners hadden een ziggo alles in 1 pakket dus ik weet dat dit het wel heeft gedaan. De aansluiting komt voor in het huis binnen en deze wordt omgezet naar een RJ12 stekkertje welke ik in de DSL ingang van de modem heb gedaan. Zie ook de bijlagen voor de situatie. Graag hoor ik hoe ik dit werkend krijg.

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 July 2019, 11:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Topic gesloten vanwege inactiviteit
Reputatie 5
Fijn dat er iets geregeld is, ik hoor het graag of de monteur het voor je opgelost heeft!

Groet, Kevin
Ik heb inmiddels nog een keer contact gehad en er komt een monteur langs. Ik hoop dat deze het probleem kan verhelpen.
Reputatie 5
Hé rx0,

Heb je al contact gehad en/of werkt het inmiddels al?

Ik hoor het graag!
Er van uitgaande dat je verbinding actief is en je haast hebt, dan zou ik ze even bellen zodat ze je lijn uit kunnen meten.
En misschien moet er een monteur van KPN langs komen om je te helpen, maar dat wordt wel duidelijk als je ze belt.
Je kunt ook wachten totdat Tele2 hier reageert, maar dat kan dagen duren.
Ook wanneer ik de rode en blauwe draad gebruik werkt het niet. Ook als ik deze omwissel.
Volgens mij moet je de (donker) blauwe en rode draad gebruiken, en de rode zie ik los hangen.