Nieuw abo internet en tv

• 14 december 2015
  • 39 reacties
  • 1515 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

39 reacties

FF nog de afloop melden
Aangezien het bij de de tussenpersoon mis was gegaan en mij niet op de hoogte had gebracht dat dit niet ging is voor mij het abo kosteloos opgezegd. De tussen persoon neemt de kosten hiervan op zijn rekening en ook krijg ik een half jaar 5 euro extra korting bij het nieuwe ziggo abo dat de 26e al wordt opgeleverd. De 21e aangevraagd en de 26e al geleverd das nog eens service
Reputatie 5
Badge +3
Als je nu VDSL of VVDSL kon nemen was het probleem ook opgelost maar dat gaat je dus ook niet helpen.
Wat is de info die je hebt mbt de glasvezel? Hier is het ook zover dat de ene straat glasvezel heeft en de ander niet( niet voldoende animo).
Hoe zit dat bij jou? Gaan ze het toch nog leggen in jouw flat? Op wat voor een termijn?
Bij mij gaat het echt niet gebeuren. RF is pas hier vertrokken met bovenstaand resultaat:@

Bij mij gaan ze geen glasvezel leggen aangezien deze flat op de afbraaklijst staat, de overkant van de straat is nieuwbouw dus daar is het wel

Aangezien opnemen bij jou een belangrijke factor is weet je al wat je nu gaat doen? Ik zou je wel wat tips kunnen geven.

Ik denk dat eigenlijk mijn enige optie ziggo is, duur maar vrees dat t niet anders kan

Denk ik niet de enige optie het ligt eraan..
Wat Ziggo betreft heb je gelijk dat het duurder is maar de diensten kan je ook niet zomaar vergelijken met die van Tele2. Je kan ook nog profiteren van de aanbieding maar dan blijft het alsnog duurder.
Voorheen had je nog keuze van je eigen hardware( ziggo gebied/bestaande klanten hebben wel nog vrije keuze ook met RTL,SBS in HD enz.) maar het schijnt dat je dus nu aan die Horizon,standaard media box vast zit. Althans als jij RTL en SBS groep in HD wilt zien en bovendien heeft men ook nog wel meer HD zenders naar het versleutelde gedeelte verplaatst. Tsja je wilt niet op je grote scherm nu opeens in SD gaan kijken zeker niet bij de Nederlandse CO zenders. Nog even afgezien van al die andere HD zenders die je dan mist.
Misschien speelt dat bij jou helemaal niet dat je aan die Horizon,Standaard media box vast zit(versleutelde gedeelte) want bij Tele2 heb je ook geen keuze qua hardware.
Dan hebben we het dus over de prijs. Is een groot zenderaanbod voor jou belangrijk? Vrije hardware keuze? Dan zou je er dus ook over kunnen denken om een schoteltje op te hangen. Weet niet of dat bij jou mogelijk is?

Versleutelde gedeelte? alles is gewoon in te stellen met de horizonbox hoor, gewoon in het netwerk knallen niks dichtgespijkerd,.
Je kan zelf het modem eventueel terug sturen want er zit tevens een modem/router ingebouwd met uiteraard Wifi
Het enige wat versleuteld is zijn de zenders waar je geen pakket van heb genomen.
En alle HD zenders zijn ook nog op SD in te stellen (als je daar behoefte aan zou hebben)
En je zit al helemaal niet vast aan de horizonbox, een hd-ontvanger werkt ook.
Zelfs zonder een box of ontvanger kan je alle zenders (die in het standaardpakket zitten) in digitale kwaliteit bekijken, op alle tv's in huis die wel een DVB-C tuner moeten bezitten, tevens NPO 1 tm 3 in HD.
Dus graag wel complete informatie geven, niet halve onwaarheden graag,..
Reputatie 4
Badge +1
FF nog de afloop melden
Aangezien het bij de de tussenpersoon mis was gegaan en mij niet op de hoogte had gebracht dat dit niet ging is voor mij het abo kosteloos opgezegd. De tussen persoon neemt de kosten hiervan op zijn rekening en ook krijg ik een half jaar 5 euro extra korting bij het nieuwe ziggo abo dat de 26e al wordt opgeleverd. De 21e aangevraagd en de 26e al geleverd das nog eens service

Mooi dat het zo mocht lopen.:) Wens je heel veel plezier met je nieuwe ISP.:)

[
Versleutelde gedeelte? alles is gewoon in te stellen met de horizonbox hoor, gewoon in het netwerk knallen niks dichtgespijkerd,.
Je kan zelf het modem eventueel terug sturen want er zit tevens een modem/router ingebouwd met uiteraard Wifi
Het enige wat versleuteld is zijn de zenders waar je geen pakket van heb genomen.
En alle HD zenders zijn ook nog op SD in te stellen (als je daar behoefte aan zou hebben)
Zelfs zonder een box of ontvanger kan je alle zenders (die in het standaardpakket zitten) in digitale kwaliteit bekijken, op alle tv's in huis die wel een DVB-C tuner moeten bezitten, tevens NPO 1 tm 3 in HD.

Ja versleutelde gedeelte. NPO123 in HD de rest is SD...dan hebben we het over het FTC gedeelte.
Wil jij RTL groep of RTL groep in HD zien zijn die versleuteld. Net zoals wel meer HD zenders.
Lees mijn bericht nog maar eens na. Zit je in voormalig Ziggo gebied heb je kans dat je die zenders zonder meerkosten kijkt maar in UPC gebied ligt dat toch anders. Daarbij is er ook verschil tussen een nieuwe of bestaande klant.
Al komen de voormalig Ziggo klanten uiteindelijk ook aan de beurt( UPC beleid).:D
Reputatie 5
Badge +3
FF nog de afloop melden

Verhoudingsgewijs ben je goedkoper uit m.b.t. kwaliteit m.a.w alle waar naar z'n geld, bijvoorbeeld geen TOT gezever, uitstekende HD kwaliteit, geen nep-HD dus, replay functie die nieuw is, werkt uitstekend vele malen beter dan programma gemist, kortom hier ga je geen spijt van krijgen.
Reputatie 5
Badge +3
FF nog de afloop melden

Mooi dat het zo mocht lopen.:) Wens je heel veel plezier met je nieuwe ISP.:)

[

Ja versleutelde gedeelte. NPO123 in HD de rest is SD...dan hebben we het over het FTC gedeelte.
Wil jij RTL groep of RTL groep in HD zien zijn die versleuteld. Net zoals wel meer HD zenders.
Lees mijn bericht nog maar eens na. Zit je in voormalig Ziggo gebied heb je kans dat je die zenders zon:Dder meerkosten kijkt maar in UPC gebied ligt dat toch anders. Daarbij is er ook verschil tussen een nieuwe of bestaande klant.
Al komen de voormalig Ziggo klanten uiteindelijk ook aan de beurt( UPC beleid).:D

Ik heb alle RTL zenders in HD hoor ook RTL-Z 115 in totaal waarvan 38 in HD :D
Nee hoor, hoe kom je aan die informatie? voor Ziggo-klanten veranderd er helemaal niks!! en wat er op de Ziggo-site staat qua zenderindeling klopt gewoon UPC is niet meer, alles is Ziggo geworden.
Ik kan iemand die in het oude UPC gebied zit en met 1 telefoontje gewoon het nu geldende zenderpakket van Ziggo heeft gekregen, dus ik snap niet erg waar je die info vandaan haalt,..
NPO 1,2 en 3 v in HD versleuteld? juist niet ;)die zijn zonder decoder gewoon te ontvangen.
Reputatie 4
Badge +1

Nee hoor, hoe kom je aan die informatie? voor Ziggo-klanten veranderd er helemaal niks!! en wat er op de Ziggo-site staat qua zenderindeling klopt gewoon UPC is niet meer, alles is Ziggo geworden.
Ik kan iemand die in het oude UPC gebied zit en met 1 telefoontje gewoon het nu geldende zenderpakket van Ziggo heeft gekregen, dus ik snap niet erg waar je die info vandaan haalt,..
NPO 1,2 en 3 v in HD versleuteld? juist niet ;)die zijn zonder decoder gewoon te ontvangen.

Dat zeg ik NPO 123 in HD de rest SD...maw deze zijn FTC.
Er zijn wel degelijk verschillen tussen klanten onderling. Nieuwe klanten hebben weer andere voorwaarden als de bestaande(Voormalig Ziggo gebied). Ziggo meet met 2 maten. Dat is gewoon zo net zoals sommige Ziggo klanten bepaalde zenders wel kunnen zien en anderen niet( oud UPC gebied).
Wil je nu RTL of SBS in HD zien( geld voor meer HD zenders) dan zijn die dus versleuteld. Ook dan zijn er dus weer andere voorwaarden tussen nieuwe en bestaande klanten( Ziggo gebied) en dus ook verschillen tussen het voormalig Ziggo gebied en Oud UPC gebied.
Eindconclusie zal uiteindelijk toch zijn dat ook de voormalig Ziggo gebied klanten met UPC beleid van doen krijgen.

Die bekende heeft zeker het zenderpakket wat momenteel voor Ziggo geldt gekregen dat zal best maar de voorwaarden tussen de gebieden onderling verschillen gewoon nog.
Reputatie 5
Badge +3

Dat zeg ik NPO 123 in HD de rest SD...maw deze zijn FTC.
Er zijn wel degelijk verschillen tussen klanten onderling. Nieuwe klanten hebben weer andere voorwaarden als de bestaande(Voormalig Ziggo gebied). Ziggo meet met 2 maten. Dat is gewoon zo net zoals sommige Ziggo klanten bepaalde zenders wel kunnen zien en anderen niet( oud UPC gebied).
Wil je nu RTL of SBS in HD zien( geld voor meer HD zenders) dan zijn die dus versleuteld. Ook dan zijn er dus weer andere voorwaarden tussen nieuwe en bestaande klanten( Ziggo gebied) en dus ook verschillen tussen het voormalig Ziggo gebied en Oud UPC gebied.
Eindconclusie zal uiteindelijk toch zijn dat ook de voormalig Ziggo gebied klanten met UPC beleid van doen krijgen.

Die bekende heeft zeker het zenderpakket wat momenteel voor Ziggo geldt gekregen dat zal best maar de voorwaarden tussen de gebieden onderling verschillen gewoon nog.

Pff, kom eens met toonbare feiten i.p.v onzin,..
"Wil je nu RTL of SBS in HD zien dan zijn die dus versleuteld" hoe verzin je het, klinkklare onzin deze veronderstelling!!!!
"Eindconclusie zal uiteindelijk toch zijn dat ook de voormalig Ziggo gebied klanten met UPC beleid van doen krijgen"
Ook dit is een luchtverhaal, alles gaat namelijk naar de Ziggo norm en niet andersom.
Iedere klant heeft simpel gezegd recht op wat nu op de Ziggo-site staat als zijnde de zenderindeling, niks meer en niks minder,.
Uiteraard gelden de voorwaarden zoals ze in je afgesloten contract staan, mag hopen dat je dat wel begrijpt toch?
Beste ADSL KLANT, ik had volgens mij dit topic geplaatst met een bepaald onderwerp en titel.
Ik heb geen idee waar jouw gezwam over gaat maar t heeft absoluut niets te maken met dit topic.
Graag ff uit waarom je hier loopt te brallen mss mis ik t verband.
Reputatie 6
Badge +5
Volgens mij wil ie vertellen dat er meer alternatieven zijn.
En toen verzande het wat in wat er bij Ziggo wel of niet kan en hoe het werkt. :8
En voor tv alleen zijn die alternatieven er ook wel, maar dan zou je
voor internet nog op een vrij lage ADSL snelheid zitten.

Dus dan is een combi pakket op de kabel toch vast de beste optie.
Al neem je daar de laagste snelheid, dat is dan toch al 40 Mb down en 4 Mb up.
En daar kan de tv gewoon bij aan. 😃 En opnemen zal ook vast niet een probleem zijn.
Dat werkt op een andere manier dan hoe het op DSL gaat,
dus daar gaat tv kijken nooit van je internetsnelheid af.

Veel plezier dan (vanaf vandaag?) met je nieuwe kabelabo. :)
Het tv signaal zou al zeker wel op de kabel kunnen staan, maar voor
internet zal je toch eerst wel een kabelmodem moeten ontvangen.
Reputatie 4
Badge +1

Pff, kom eens met toonbare feiten i.p.v onzin,..
"Wil je nu RTL of SBS in HD zien dan zijn die dus versleuteld" hoe verzin je het, klinkklare onzin deze veronderstelling!!!!
"Eindconclusie zal uiteindelijk toch zijn dat ook de voormalig Ziggo gebied klanten met UPC beleid van doen krijgen"
Ook dit is een luchtverhaal, alles gaat namelijk naar de Ziggo norm en niet andersom.
Iedere klant heeft simpel gezegd recht op wat nu op de Ziggo-site staat als zijnde de zenderindeling, niks meer en niks minder,.
Uiteraard gelden de voorwaarden zoals ze in je afgesloten contract staan, mag hopen dat je dat wel begrijpt toch?

Zoals ik al zie ja het het is versleuteld. Ja mag het een luchtverhaal noemen maar ik spreek gewoon de waarheid.
Liberty Global heeft Ziggo overgenomen en dat beleid gaat ook gelden ook voor klanten nog van andere voorwaarden kunnen profiteren.
Je vraagt mij iedere keer om bewijzen maar het klopt gewoon wat ik zeg ik zou zeggen verdiep je er maar eens in.
Ja Ziggo meet met 2 maten en sommige klanten hebben gewoon eigen keuze hardware en betalen niet extra om RTL of SBS in HD te zien. Of je dat nu wilt geloven of niet...

Beste ADSL KLANT, ik had volgens mij dit topic geplaatst met een bepaald onderwerp en titel.
Ik heb geen idee waar jouw gezwam over gaat maar t heeft absoluut niets te maken met dit topic.
Graag ff uit waarom je hier loopt te brallen mss mis ik t verband.

Heb je mijn bericht eigenlijk wel gelezen? Ik heb je altijd met volle energie en met alle kennis die ik heb volop willen helpen. Ondanks dat ik het_ zoals je hierboven ziet_ niet met met Help2014 eens ben heb ik je ook daar altijd met de kennis die ik in huis heb je willen helpen om een keuze te maken.
En nu loop ik volgens jou ook al te brallen? Nee je verwoord het nog sterker ik loop zelf te zwammen.....
Ik laat het nu hierbij.
Uiteraard wens ik je wel veel plezier met je nieuwe ISP.:)
Reputatie 5
Badge +3
Tja, ben schijnbaar niet de enigste die je verhalen niet helemaal voor 100 neemt,..
Maar ook ik laat het hier maar bij..
Reputatie 4
Badge +1
Tja, ben schijnbaar niet de enigste die je verhalen niet helemaal voor 100 neemt,..

Nee dat was me wel duidelijk als je intentie is om te helpen en vervolgens zwammen,brallen als reactie terug krijgt.
Nu kom jij er nog even achteraan dat je me niet voor 100 neemt.
Voelt niet echt fijn maar goed ik heb dat maar te accepteren. Vanuit mijn karakter wil je er dan een keer hard in gaan maar ik doe het nu toch niet.
Ik weet in ieder geval hoe jij over mij denkt.... dat mag en is je goed recht.
Dank voor je reactie ook ik laat het hierbij.
Reputatie 5
Badge +3

Nee dat was me wel duidelijk als je intentie is om te helpen en vervolgens zwammen,brallen als reactie terug krijgt.
Nu kom jij er nog even achteraan dat je me niet voor 100 neemt.
Voelt niet echt fijn maar goed ik heb dat maar te accepteren. Vanuit mijn karakter wil je er dan een keer hard in gaan maar ik doe het nu toch niet.
Ik weet in ieder geval hoe jij over mij denkt.... dat mag en is je goed recht.
Dank voor je reactie ook ik laat het hierbij.

Dat voor 'niet helemaal 100' neem ik terug, was zeker niet beledigend bedoeld:(
Een meningsverschil moet uiteraard wel kunnen, maar we dreven wel erg ver weg van het onderwerp,.
Reputatie 4
Badge +1

Dat voor 'niet helemaal 100' neem ik terug, was zeker niet beledigend bedoeld:(
Een meningsverschil moet uiteraard wel kunnen, maar we dreven wel erg ver weg van het onderwerp,.

Dat je bereid bent om het terug te nemen doet mij al weer goed.:$ Geloof je ook wel dat je het niet op deze wijze bedoeld hebt.
Meningsverschil moet kunnen inderdaad. Ik bedoel je mag het dan niet met mij eens zijn maar toch kunnen we mekaar denk ik wel respecteren.:)
Jij hebt ook je kennis wel dat weet ik maar ondanks dat we verschillen van standpunt waardeer ik jouw bijdragen zeer zeker ook.
Dank voor je reactie.:)