beantwoord

niet op bepaalde websites en ps4 netwerk

  • 18 March 2019
  • 5 reacties
  • 145 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie
sinds ik een nieuwe modem van tele2 heb komt het regelmatig voor dat ik geen toegang heb tot meerdere websites en ps4 netwerk, na een tijdje komt het meestal wel weer goed maar wil wel weten hoe dit mogelijk is.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 19 March 2019, 10:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Ik zie dat de verbinding zelf wel stabiel is. Misschien wat fouten of modem die moeilijk doet zou je misschien eerst kunnen beginnen met je modem te resetten en te kijken of het dan beter gaat?
Ik zie dat de verbinding zelf wel stabiel is. Misschien wat fouten of modem die moeilijk doet zou je misschien eerst kunnen beginnen met je modem te resetten en te kijken of het dan beter gaat?

Dat heb ik gedaan maar er veranderd niets.
Het vervelende is dat dit nu als zo vaak voor is gekomen en uit zich zelf weer oplost dat ik niet mijn vinger er op kan leggen wat nu het probleem is.
Reputatie 5
Misschien klopt het klantnummer dan niet die in je gegevens staat. Zou je misschien je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer kunnen sturen in een privébericht. Dan kijk ik even na of ik daar wat anders zie

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Heb de gegevens ontvangen. De reset is nu goed uitgevoerd en heb klant verzocht even te testen of het nu beter gaat. Indien niet hoeren we het uiteraard graag.
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper