beantwoord

NAT type streng op de xbox 360

• 3 september 2015
  • 3 reacties
  • 224 x bekeken

wat kan je doen om deze poorten open te zetten

:?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 6 september 2015, 15:24

Hoi Diego3,
Welkom op het forum!
Er zijn meerdere topics hierover op het forum. Als je het in de zoekbalt intypt kom je bij diverse topics, waaronder deze. Misschien heb je er wat aan.

Aangezien Xbox onder "Randapparatuur" valt, kan ik je helaas niet verder helpen. Misschien kun je anders naar het forum of de website van Xbox om antwoord te krijgen van andere gebruikers op jouw vraag. Veel succes ermee!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Diego3,
Welkom op het forum!
Er zijn meerdere topics hierover op het forum. Als je het in de zoekbalt intypt kom je bij diverse topics, waaronder deze. Misschien heb je er wat aan.

Aangezien Xbox onder "Randapparatuur" valt, kan ik je helaas niet verder helpen. Misschien kun je anders naar het forum of de website van Xbox om antwoord te krijgen van andere gebruikers op jouw vraag. Veel succes ermee!
Groetjes Kiko
nog steeds nat op streng waardeloos tele 2
Reputatie 5
Badge +3
Zie hier, en volg dit topic: http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=682
Tele2 is bij mijn weten de enige provider die z'n eigen modem flink dichtgetimmerd heeft, dit is helaas voor de gamers onder ons een uitdaging , d.w.z. je zal een eigen router erachter moeten gaan zetten, en met enige kennis is het te doen,...het is niet anders,..