vraag

nat instellingen veranderen naar 2 voor spel farming simulator 17 op de pc

• 22 december 2016
  • 4 reacties
  • 1002 x bekeken

hallo.

ik heb sinds kort farming simulator 17 gekocht en vooral om online te kunnen spelen . nu is het zo dat ik niet online kan en bij andere mensen die kpn hebben wel. dus ik heb tele2 gebeld en zei vertelden mij dat het ligt aan de nat instelling die nu op 3 staat en die sws dan naar 2 moet om online te kunnen maar daar wouden ze met geen uitleg in geven wie kan mij hier mee helpen eventueel via teamviewer etc zodat het goed gebeurd of goeie uitleg het gaat om en pc men vaste daar zit het spel op en zo heb gewoon de standaart modem 100 mbps internet via kabel dit is de Technicolor TG789bvn.. wie kan me als je blieft helpen pleaseeee mvg r groen

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge +4
Hoi r.groen,

Het aanpassen van je NAT type is niet is wat vanuit de provider zal gaan gebeuren. Dit is een beveiligingsprotocol en het aanpassen (en de verantwoordelijkheid) ligt bij de gebruiker zijn. Nu zijn er meerdere topics gewijd aan dit onderwerp. Heb je al gezocht?
Badge +4
Ik heb je reactie verwijderd vanwege je taalgebruik. Als je met ons het gesprek wilt aangaan doen we dat op een normale toon, dat praat prettiger toch?
Portforwarding is portforwarding, je zou dus ook even kunnen kijken op onderstaande website:
https://portforward.com/
Reputatie 6
Badge +5
Zoek bovenaan waar 'zoeken' staat even naar 'NAT instellingen veranderen' of iets dergelijks.
Ik schud maar effe een zoekterm uit mijn mouw. 😃 Je kunt invullen wat je wilt bij
die zoekopdracht. Dat over NAT is hier op het forum al meerdere keren uitgelegd.
En misschien daarna nog iets met 'portforwarding' opzoeken...
Badge +4
Topic vanwege inactiviteit gesloten.