vraag

Monteur nodig voor aansluiting?

• 15 februari 2019
  • 2 reacties
  • 201 x bekeken

Goedemiddag,

Ik ben pas verhuisd en krijg hier na het aansluiten van de apparatuur maar geen signaal. Het 3e lampje gaat niet branden. Ik vond het telefoonstopcontactje er al wat onbetrouwbaar uit zien. Deze lag ook los op de grond in de hoek van de kamer. Ik heb het stopcontactje eraf gehaald, maar heb nu verder geen idee... Kan een monteur van jullie hier iets mee?

mvg H. Kamphuis

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het zijn doe hetzelf paketten. Mocht je toch een installatie monteur willen, dan vind je hier de nodige informatie: https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/installatie-door-een-monteur/
Badge +1
Hoi KamphuisVos,

Welkom op het forum.
Ik kan me voorstellen dat je hier niet uit komt.
Zoals ik het hier zie, lijken de draadjes met het oranje omhulsel je telefoonaansluiting.
Standaard leveren we het signaal op kleuren rood en blauw.
Je hebt dan wel een aansluitdoosje/splitter nodig. We kunnen je deze toesturen, of je kunt zoals Eric zegt gebruik maken van een installatiemonteur.
Wil je het aansluitpunt helemaal netjes hebben, dan kunnen we voor je een afspraak plannen bij KPN. Hievoor kunnen kosten in rekening worden gebracht.

Mocht je een of deze opties overwegen, stuur mij dan een privebericht.met onderstaande gegevens,

- Naam
- Adres
- Postcode: Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privebericht te sturen:Privebericht naar Heidy

Heel veel succes :)
Groetjes Heidy