vraag

Modul knippert als een gek.

• Snapt hoe het werkt
  • 14 reacties
Internet valt steeds weg. De lichtjes van het modum knipperen als een gek.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey Bommens,

Welkom op het forum! 🙂

Zonder extra informatie kunnen wij je niet echt verder helpen. Misschien is het handig om de klantenservice van Tele2 te bellen. Daar kunnen ze namelijk gelijk samen met je controleren wat er aan de hand is. Je kunt ze bereiken op 020 - 754 4444 (09:00 - 20:00) of 1200 als je een mobiel abonnement van Tele2 hebt.
Reputatie 5
Badge +3
Valt het wifi trouwens weg of bekabeld internet?
Beste,
Mijn modem is weer rustig, gelukkig en alles doet het weer.
Ik heb bekabeld internet en wifi op de telefoon. Daar merkte ik het aan.
Bedankt. Prettig weekend, bommens
Reputatie 5
Badge +3
Fijn te horen dat het opgelost is. Ik wens je ook een fijn weekend 😃
Is er een storing in ons gebied 5432 ?
Weer geen internet. Modum knippert weer.
Reputatie 5
Badge +3
Het probleem is dat je via het forum niet altijd zo snel een antwoord krijgt. Dan is het beter om te bellen. Werkt het nu nog steeds niet? Er is nu namelijk geen storing bekend in het gebied: 5432
Beste Jasper,
Gistermiddag had ik weer internet. Nu heb ik internet want de mails komen binnen maar als ik dan op een link klik om verder te lezen krijg ik die niet. Deze site is niet bereikbaar. Heel vervelend. Het gaat zo open en af. Alle stekkers enz. gecontroleerd. Wat kan ik nog meer doen?
Gegroet
Reputatie 5
Badge +3
Heb je dit probleem op het wifi netwerk? Of ook met een bekabelde verbinding?
Allebei.
De groene lampjes van WLAN en DSL en INTERNET knipperen iedere keer. Erg onrustig.
Reputatie 5
Badge +3
Dan lijkt me het beste als je belt met de klantenservice. Zij kunnen daar een lijn test doen naar de stabiliteit en als ze het niet kunnen oplossen mogelijk ook een monteur sturen.
Jasper, bedankt, zal ik zeker doen.
Prettig weekend en tot de volgende keer.
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt jij ook een fijn weekend. Sorry dat ik het niet snel via de site kon oplossen.
Ik denk dat we wel eens hetzelfde probleem zouden kunnen hebben: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/internet-valt-vaak-weg-68608

Succes, ik ben nog geen steek opgeschoten bij de klantenservice...
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper