beantwoord

Modem verzonden

  • 12 juli 2019
  • 6 reacties
  • 167 x bekeken

Hallo,

Ik heb een e-mail ontvangen die aangeeft dat ik de oude modem nog niet retour gezonden heb. Die heb ik echter wel verzonden, op 3 juli heb ik deze via mijn postkantoor verstuurd.

Het gaat om een modemwissel. Ik ga liever niet die 99 euro betalen die jullie dreigen in rekening te brengen.
icon

Beste antwoord door arjandirkse 13 juli 2019, 14:13

Ik heb net gebeld en het is opgelost. De medewerker zegt dat hij de modem retour heeft gemeld dus dat het in orde is. I.i.g bedankt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Wat zegt de "Track en Trace"?
Track en trace zegt dat die de volgende dag bij tele 2 is aangekomen. Ik heb ook het bonnetje van het postkantoor nog dat bewijst dat ik het heb verzonden
Ik heb net gebeld en het is opgelost. De medewerker zegt dat hij de modem retour heeft gemeld dus dat het in orde is. I.i.g bedankt.
Reputatie 7
Badge +5
Ik zou voor de zekerheid de track and tracé bewaren.
Reputatie 5
Badge +3
Als de modem als teruggestuurd genoteerd is door mijn collega zou het in nu in orde moeten zijn. Je zal uiteraard ook geen herinneringen krijgen. Als je wil kan ik dubbel controleren dat er inderdaad geen hardware meer gemarkeerd staat dat ze teruggestuurd moeten worden.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper