beantwoord

Modem / verbinding gekruisd, extra kosten!

  • 18 september 2016
  • 1 reactie
  • 174 x bekeken

Onlangs hebben wij gedurende drie dagen last gehad van een storing, wat uiteindelijk een zogenaamde kruising bleek te zijn. Zowel de Tele2 medewerker als de KPN monteur gaven aan dat ons 'profiel' op de modem van een andere Tele2 klant terecht was gekomen. Zo was er ook een vreemde PC waarneembaar op ons netwerk (van de andere klant). De KPN medewerker gaf zelfs aan dat deze persoon met ons telefoonnummer heeft kunnen bellen.

Hoewel de verbinding inmiddels weer is hersteld en wij gelukkig weer beschikken over TV, internet en ook weer kunnen bellen (met eigen nummer) ben ik gaan kijken of deze kruising ook enig effect had op het verbruik. Zoals de KPN monteur aangaf heeft de andere klant kunnen bellen en dit blijkt helaas ook te zijn gebeurd. Zo zien wij een aantal variabele kosten terug in de periode dat wij over geen enkele Tele2 dienst konden beschikken. Het zit mij tevens nog steeds dwars dat iemand ca. 3 dagen lang van onze 'digitale identiteit' gebruik heeft kunnen maken, maar nu er ook kosten aan verbonden zijn wil ik er middels deze weg graag melding van maken.

Het mag niet zo zijn dat wij drie dagen lang géén gebruik kunnen maken van geen enkele Tele2 dienst en dan uiteindelijk ook op moeten draaien voor de gemaakte kosten van een andere klant. Bij deze willen wij dan ook graag het verzoek neerleggen om dit uit te zoeken en met een oplossing te komen. Eventueel kunnen wij de klantnaam en plaats kenbaar maken, mocht het jullie helpen in het onderzoek. Uiteraard werken we graag mee aan een oplossing en zijn wij uiteraard bereid meer info te verstrekken.
icon

Beste antwoord door jeroendemuzikant 18 september 2016, 14:22

Die kosten kun je waarschijnlijk wel terug krijgen door een vergoeding
aan te vragen op: https://www.tele2.nl/vergoeding/

Daar kun je niet zo'n lang verhaal kwijt, dus probeer het kort en bondig te houden. :)
Als er meer info nodig is dan zullen ze vast wel contact zoeken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Die kosten kun je waarschijnlijk wel terug krijgen door een vergoeding
aan te vragen op: https://www.tele2.nl/vergoeding/

Daar kun je niet zo'n lang verhaal kwijt, dus probeer het kort en bondig te houden. :)
Als er meer info nodig is dan zullen ze vast wel contact zoeken.