beantwoord

Modem ruilen voor ZTE modem

  • 21 December 2019
  • 1 reactie
  • 962 x bekeken

Mijn huidige modem begint slechter te worden heb ik gemerkt. Continu verlies van de verbinding, vooral bij de PS4 (bekabeld) wat ervoor zorgt dat er niet meer normaal gespeeld kan worden al een maand lang. Wifi is slechter geworden op locaties waar die eerst gewoon goed was. Ik zou graag het nieuwe modem willen. Ik heb nu een Technicolor als het goed is. Zo'n platte.

 

Ik kwam deze pagina tegen: https://www.tele2.nl/modemwissel.

Is dit nog steeds geldig en kan ik hier een ZTE modem aanvragen? Of kan ik daarvoor ook bellen?

Ik ben al jaren klant van Tele2 als dat wat uitmaakt.

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 23 December 2019, 12:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5

Hé opatje4,

Helaas is het voor mij niet mogelijk om je handmatig aan te melden voor de modemswap campagne, zover ik weet komt iedereen met een technicolor modem hier vanzelf voor in aanmerking. Het is ook sterk de vraag of de problemen die je ervaart überhaupt met het modem te maken hebben.

Wat betreft je instabiele verbinding naar de PS4 heb ik uit je andere topic begrepen dat je powerline adapters gebruikt. Powerline adapters kunnen van zichzelf storingsgevoelig zijn en ik raadt je daarom aan om te testen met 1 kabel rechstreeks dus zonder de powerline adapters aan te sluiten zodat je kan uitsluiten waar het aan ligt.

Daarnaast is de werking van wifi afhankelijk van externe storingsbronnen, we hebben een informatiepagina met tips om wifi te optimaliseren, deze staan onder het kopje internetsnelheid. Ik raad je aan om hier een kijkje te nemen.

Groet, Kevin