beantwoord

Modem Groen Powerlampje rood internet lampje Geen internet thuis

  • 31 July 2020
  • 3 reacties
  • 518 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Goedemiddag. Volgens mijn zoon is vannacht net na 24 uur het internet uitgevallen. Ik kwam daar pas vanmorgen achter. Ik moest werken en heb nu pas tijd om dit te melden. Ik heb nu alleen een mobiele telefoon om mee te communiceren.

Ik heb een groen Powerlampje. En een rood internet lampje. Een ZTE modem. Alle kabels er al af gehad en voldoende tijd genomen om weer op te starten. Het mag niet baten. 

Dsl link informatie :

Link status is up

Dsl connection :

Op adres 0.0.0.0/0.0.0.0

Dns: 0.0.0.0/0.0.0.0/0.0.0.0

Graag uw hulp om weer online te komen. 

Met vr. groet, 

Fimmy

icon

Beste antwoord door FvdP 3 August 2020, 09:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

Morgenochtend is de telefonische klantenservice bereikbaar, dan kunnen ze gelijk een lijn test doen en eventueel een monteur sturen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @FvdP,

Welkom op de Community! Bedankt voor het delen van jouw verhaal en jouw uitleg.
Je geeft aan dat jou internet thuis het niet meer doet. We hebben hier op onze website een aantal tips op een rijtje gezet om dit op te lossen. 
De tip die @pipodeclown kan ook de oplossing zijn. Soms is het nodig om monteur langs te laten komen. 
Als je deze handige tips hebt uitgevoerd en het werkt nog niet geef dan een seintje! Dan duik ik er direct voor je in.

Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Ik heb vrijdag ook gebeld met Tele2. Er was een probleem in de centrale. Gelukkig waren we rond 17 uur weer bereikbaar.