beantwoord

Modem aansluiten maar krijg geen wifi

  • 14 July 2019
  • 7 reacties
  • 275 x bekeken

Sinds kort is mijn internet klaar om gebruikt te worden maar krijg ik het na veel proberen, lezen en filmpjes kijken nog niet voor elkaar. In de foto's is mijn aansluiting te zien in de muur (tenminste als het goed is moet het hier kunnen). In de meterkast zie ik zelf niets.

Ik heb dus een blauwe, rode, witte en oranje kabel en een vijfde zonder kleur (omhulsel). Heb al meerder combinaties geprobeerd op de binnensta a & b. Zoals te zien zijn er ook nog andere aansluitingen zoals de buitenste á en ´b maar weet ook niet precies wat waar bij hoort of waar voor dient.

Kan iemand mij vertellen welke kabel waar moet of ik het ergens anders moet vinden?

Mocht er nog meer informatie nodig zijn om dit te beoordelen dan geef ik dat natuurlijk graag.

icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 15 July 2019, 09:16

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het gaat om de rode en blauwe draad. Die moeten op de pootje van de stekker die het verst uit elkaar zitten.
Heb het gedaan maar helaas nog niets... Nog andere tips die mogelijk kunnen helpen? Heb al op andere forumtopics gekeken enzovoort maar tot nu toe nog niet gelukt
Reputatie 5
Als je beide combinaties hebt getest en ze werken niet is het beste de klantenservice te bellen op 020-754 44 44. Daar kunnen we dan nog wat dingen nakijken en als het dan nog niet werkt een monteur aansturen.
Reputatie 4
Bij dit type aansluitpunt moet je juist niet de buitenste gebruiken, zodra je de stekker erin steekt maken die geen contact meer.
Je moet de rode en blauwe draad op a en b aansluiten.
Bij dit type aansluitpunt moet je juist niet de buitenste gebruiken, zodra je de stekker erin steekt maken die geen contact meer.
Je moet de rode en blauwe draad op a en b aansluiten.

Dag Malamute dankje voor het meedenken maar helaas heb ik dit al geprobeerd en lukt het nog niet
Reputatie 5

Bij dit type aansluitpunt moet je juist niet de buitenste gebruiken, zodra je de stekker erin steekt maken die geen contact meer.
Je moet de rode en blauwe draad op a en b aansluiten.
Dag Malamute dankje voor het meedenken maar helaas heb ik dit al geprobeerd en lukt het nog niet


Dan kun je het beste de klantenservice bellen want dan moet er even een monteur langs komen kijken.
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper