beantwoord

Modem aangesloten, geen internet verbinding

• 30 augustus 2018
  • 10 reacties
  • 2561 x bekeken

Hallo. Ik heb vanacht email gehad dat mijn verbinding actief zou zijn, en vanmorgen een sms’je. Ik heb mijn modem aangesloten, power en WiFi branden, maar internet niet.

Ik heb type 1 in mijn woning, heb beide poorten geprobeerd, alsmede een andere telefoonkabel maar niets werkt. Type 2 is ook aanwezig maar ook deze werkt niet.

Kan iemand checken of mijn verbinding wel daadwerkelijk al geactiveerd is?

Dank je wel 🙂
icon

Beste antwoord door Joyce85 1 september 2018, 16:43

Bedankt voor de gegevens. Er lijkt momenteel een probleem in de centrale te zijn. Ik heb een bericht gestuurd naar KPN zij zullen binnen maximaal 1 werkdag contact opnemen via een sms zodat je een afspraak kan maken wanneer een monteur kan langskomen.

Het is inmiddels opgelost. Buiten was een kabeltje niet aangesloten aldus de monteur.

Bedankt voor de reacties en het snel regelen!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bel morgen even de klantenservice. Zij kunnen lijn metingen doen met je en eventueel monteurs aansturen.
Reputatie 5
Badge +3
Heb je al contact gehad met de klantenservice? Indien niet kan ik je mogelijk helpen.
Bedankt voor de reacties.

Nee nog niet. Vanmorgen nog even gechecked maar nog steeds geen verbinding. Kan vanavond pas bellen.
Reputatie 5
Badge +3
Ik kan de verbinding nakijken en indien nodig een monteur aansturen. Ik heb hiervoor wel je gegevens nodig. Zou je, je naam, volledig adres, geboortedatum en contact 06 nummer kunnen sturen via een privébericht?

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor de gegevens. Er lijkt momenteel een probleem in de centrale te zijn. Ik heb een bericht gestuurd naar KPN zij zullen binnen maximaal 1 werkdag contact opnemen via een sms zodat je een afspraak kan maken wanneer een monteur kan langskomen.
Bedankt voor je reactie. De afspraak is inmiddels gemaakt.
Reputatie 5
Badge +3
Dat is mooi snel. Ga er vanuit dat alles na de afspraak werkt. Laat je het ons even weten?

Het is inmiddels opgelost. Buiten was een kabeltje niet aangesloten aldus de monteur.

Bedankt voor de reacties en het snel regelen!
Reputatie 5
Badge +3
Fijn te horen dat alles dan nu toch werkt
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper