beantwoord

mijn internet thuis valt steeds weg

  • 19 August 2020
  • 3 reacties
  • 306 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Sinds een aantal maanden valt mijn internet en televisie steeds weg en brand er een rood lampje.  Dit gebeurt een aantal keer per uur op een dag.

icon

Beste antwoord door ys64 20 August 2020, 15:41

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Wij hebben hetzelfde enkele keren per dag valt de internetverbinding (inclusief tv) helemaal weg. Wij gebruiken Wifi EN een ethernet directe kabel aansluiting. In het verleden ook verschillende keren dit probleem gehad(toen nog oude modem). Sinds de nieuwe modem (2.4G en 5G). De meest voorkomende storing is zo rond half 3 ‘s nachts maar zoals gisterenavond om 9 uur ‘s avonds half 3  ‘s nachts en nog een keer rond 4 uur ‘s nachts! We hebben reeds alle handelingen gedaan om e.e.a. te resetten, dit mocht elke keer niet baten. Er zijn geen storende draadloze apparaten in de buurt. Als het internet WEL werkt, werkt het prima met gedegen snelheden.

 

 

Welk lampje? Als je een laptop of pc met een internet kabel aansluit, dan kan je testen of het je WiFi is of de verbinding naar buiten. Het zou je modem kunnen zijn, maar ook een probleem in de KPN centrale. Als je de klantenservice belt, dan kunnen zij een lijn meting doen en eventueel een monteur aansturen.

Het internet lampje op de modem. 

“Het zou je modem kunnen zijn, maar ook een probleem in de KPN centrale. Als je de klantenservice belt, dan kunnen zij een lijn meting doen en eventueel een monteur aansturen.”

Ik zal dit proberen bedankt.

Reputatie 7

Welk lampje? Als je een laptop of pc met een internet kabel aansluit, dan kan je testen of het je WiFi is of de verbinding naar buiten. Het zou je modem kunnen zijn, maar ook een probleem in de KPN centrale. Als je de klantenservice belt, dan kunnen zij een lijn meting doen en eventueel een monteur aansturen.