beantwoord

Mijn internet super traag in de avond en drukke ''thuis momenten''

• 6 maart 2019
  • 14 reacties
  • 366 x bekeken

Beste mede forumleden,

Ik ben sinds een maand of twee lid van tele 2 internet thuis, INTERNET EXTRA. Het bevalt me erg tegen. Ik heb namelijk iedere avond last van trage verbind. En als er voetbalwedstrijden gespeeld worden dan moet ik dat ook steeds missen. Want mijn tv is verbonden met het internet en dat loopt compleet vast en ik kan helemaal geen voetbal kijken, en of zoals gister Ajax. op rustige momenten zoals overdag kan ik surfen wat ik wil op het internet alles werkt prima. maar zodra het avond wordt vanaf 6 uur dan gaat er veel mis. trage internet en geen mogelijkheden om tv te kijken door de slechte internetverbinding. ik betaal een hogere prijs voor internet extra en dan verwacht ik wel kwaliteit. hiervoor had ik mindere abonnement maar een sterkere verbinding dan internet extra dat kan toch niet? helaas valt het me dus tot dusver erg tegen en ik hoop oprecht dat dit probleem opgelost kan worden want een jaar lang zonder tv kijken in de avonden kan echt niet. en steeds voetbalwedstrijd missen vind ik echt super vervelend. Ik probeer ook op mijn mobiel dan te kijken maar steeds hapert mijn verbinding zelfs dus op mijn mobiel. Laptop zelfde verhaal. en als ik alles uitschakel en alleen 1 toestel gebruik voor de wifi dan ook zelfde verhaal. avond=geen\slechte verbinding.. help! gister ajax ook gemist nou dat werd de druppel..en nu zoek ik hulp bij jullie..
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 6 maart 2019, 17:20

Hoi Ajax0202019,

Welkom op ons forum! Ik heb je post verhuist naar een ander forumgedeelte aangezien dit beter aansluit op je topic.
Heb je problemen met een bekabelde verbinding of maak je alleen maar gebruik van een draadloze (wifi) verbinding? Indien je problemen hebt met de wifi verbinding dan kun je met de volgende link zien hoe je deze kunt verbeteren https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/wifi/. Als de problemen zijn met een bekabelde verbinding kun je dan een speedtest doorsturen van zowel overdag als 's avonds? Heb je ook een tv pakket toegevoegd aan je abonnement bij ons?

Michiel
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 2
Bij wie zat je twee maanden geleden met je TV?
Had je hiervan toen ook wel eens last?
bij kpn nooit problemen. maar erg duur natuurlijk en voor minder snel internet dan wat ik nu heb alleen het werkte altijd..
Reputatie 2
Tja ... kiezen of delen ...
Terug naar KPN (goede TV en duur) of blijven bij Tele2 (slechte TV en goedkoop). In jouw geval althans.
Komt bij dat ik niet weet of je nu nog weer kunt switchen zonder kosten ... waarschijnlijk niet.
Dan zit je er inderdaad voor een jaar aan vast, zoals je zelf al vreesde.
Reputatie 7
Badge +4
@Ajax0202019 Zo zwart / wit als Bovenstesteen het schets is het niet hoor. Zorg dat in jouw forumprofiel een klantnummer is opgenomen, dan kan een moderator van Tele2 naar je lijn kijken zodra hij dit topic oppakt.
Tja ... kiezen of delen ...
Terug naar KPN (goede TV en duur) of blijven bij Tele2 (slechte TV en goedkoop). In jouw geval althans.
Komt bij dat ik niet weet of je nu nog weer kunt switchen zonder kosten ... waarschijnlijk niet.
Dan zit je er inderdaad voor een jaar aan vast, zoals je zelf al vreesde.

goede tv en duur? dit heeft met de internetverbinding te maken en niet met de kwaliteit van de tv??😂

Maar tele 2 geeft aan voor het sluiten van een abbo dat ze daadwerkelijk die snelheid kunnen leveren dan ga ik daar toch van uit? vind jou conclusie een ''beetje'' kort door de bocht. is hier iemand die wel beter weet?

groeten en bedankt lig voor uw antwoord.
@Ajax0202019 Zo zwart / wit als Bovenstesteen het schets is het niet hoor. Zorg dat in jouw forumprofiel een klantnummer is opgenomen, dan kan een moderator van Tele2 naar je lijn kijken zodra hij dit topic oppakt.

top bedankt voor uw reactie, dat dacht ik ookal.. ja mijn klantprofiel heb ik al aangepast met een klant nummer. nog meer tips 😛?
Reputatie 2
Je TV ontvangst gaat nu over je internetlijn toch? En je geeft aan TV problemen te hebben.
Maar zoals je wilt: wie weet wat anderen je vertellen ...
Je TV ontvangst gaat nu over je internetlijn toch? En je geeft aan TV problemen te hebben.
Maar zoals je wilt: wie weet wat anderen je vertellen ...

tv ontvangst door een zwakke internet verbinding. het is met wifi aan elkaar verbonden zoals een mobiel met je thuis wifi. en heb dat probleem niet alleen met mijn tv maar ook met mijn mobiel laptop etc etc. dan kan ik bijvoorbeeld geen youtube filmpjes kijken. door puur een te zwakke internet verbinding. en dit is altijd in de avonden en drukke momenten van de dag.
Reputatie 1
Badge
Hoi Ajax0202019,

Welkom op ons forum! Ik heb je post verhuist naar een ander forumgedeelte aangezien dit beter aansluit op je topic.
Heb je problemen met een bekabelde verbinding of maak je alleen maar gebruik van een draadloze (wifi) verbinding? Indien je problemen hebt met de wifi verbinding dan kun je met de volgende link zien hoe je deze kunt verbeteren https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/wifi/. Als de problemen zijn met een bekabelde verbinding kun je dan een speedtest doorsturen van zowel overdag als 's avonds? Heb je ook een tv pakket toegevoegd aan je abonnement bij ons?

Michiel
ik maak alleen gebruik van wifi, u heeft geen webadres gestuurd er staat het volgende: http://

bedankt voor uw reactie!
De link is https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/wifi/
Reputatie 1
Badge
De link is https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/wifi/

Bedankt voor het toevoegen van de link, dit is inderdaad de link die ik bedoel.
Bedankt voor het toevoegen van de link, dit is inderdaad de link die ik bedoel.
De link stond wel in het bericht, maar door een syntax-foutje was hij niet zichtbaar. 😉
Reputatie 1
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen,

Fijne dag! Groet Michiel