Ik ben sinds een maand of twee lid van tele 2 internet thuis, INTERNET EXTRA. Het bevalt me erg tegen. Ik heb namelijk iedere avond last van trage verbind. En als er voetbalwedstrijden gespeeld worden dan moet ik dat ook steeds missen. Want mijn tv is verbonden met het internet en dat loopt compleet vast en ik kan helemaal geen voetbal kijken, en of zoals gister Ajax. op rustige momenten zoals overdag kan ik surfen wat ik wil op het internet alles werkt prima. maar zodra het avond wordt vanaf 6 uur dan gaat er veel mis. trage internet en geen mogelijkheden om tv te kijken door de slechte internetverbinding. ik betaal een hogere prijs voor internet extra en dan verwacht ik wel kwaliteit. hiervoor had ik mindere abonnement maar een sterkere verbinding dan internet extra dat kan toch niet? helaas valt het me dus tot dusver erg tegen en ik hoop oprecht dat dit probleem opgelost kan worden want een jaar lang zonder tv kijken in de avonden kan echt niet. en steeds voetbalwedstrijd missen vind ik echt super vervelend. Ik probeer ook op mijn mobiel dan te kijken maar steeds hapert mijn verbinding zelfs dus op mijn mobiel. Laptop zelfde verhaal. en als ik alles uitschakel en alleen 1 toestel gebruik voor de wifi dan ook zelfde verhaal. avond=geen\slechte verbinding.. help! gister ajax ook gemist nou dat werd de druppel..en nu zoek ik hulp bij jullie..
Beste antwoord door Michiel van Tele2
Hoi Ajax0202019,
Welkom op ons forum! Ik heb je post verhuist naar een ander forumgedeelte aangezien dit beter aansluit op je topic.
Heb je problemen met een bekabelde verbinding of maak je alleen maar gebruik van een draadloze (wifi) verbinding? Indien je problemen hebt met de wifi verbinding dan kun je met de volgende link zien hoe je deze kunt verbeteren https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/wifi/. Als de problemen zijn met een bekabelde verbinding kun je dan een speedtest doorsturen van zowel overdag als 's avonds? Heb je ook een tv pakket toegevoegd aan je abonnement bij ons?
Michiel
Bekijk origineel bericht
Welkom op ons forum! Ik heb je post verhuist naar een ander forumgedeelte aangezien dit beter aansluit op je topic.
Heb je problemen met een bekabelde verbinding of maak je alleen maar gebruik van een draadloze (wifi) verbinding? Indien je problemen hebt met de wifi verbinding dan kun je met de volgende link zien hoe je deze kunt verbeteren https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/wifi/. Als de problemen zijn met een bekabelde verbinding kun je dan een speedtest doorsturen van zowel overdag als 's avonds? Heb je ook een tv pakket toegevoegd aan je abonnement bij ons?
Michiel