beantwoord

MediaAccess TG789bvn router werkt slecht

• Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
sinds dat de router was aangekomen heb ik veel problemen gehad rond portforwarding. Ik heb overal gezocht maar het blijkt dus dat sommige ports gewoon niet geopend kunnen worden als ik de stappen volg van de forums. Ook doet upnp het niet dus ik moet het via portforwarding regelen. Ook is er geen dmz functie wat bij andere routers normaal helpt bij dit soort problemen. Een goed voorbeeld van mijn problemen is bijvoorbeeld bij het openen van de nintendo ports (udp port 1 tot/met 65535), als ik hem probeer te portforwarden dan krijg ik een melding die zegt dat de ports die ik probeer toe te voegen conflicteren met al assigned ports. Het gene wat hier dus niet klopt is dat ik na het verwijderen van al mijn presets die ik aan mijn apparaten had toegevoegd nog steeds die melding ontvang.

Hopelijk hebben jullie een oplossing voor mij maar ik zat eigenlijk te hopen op een nieuwe goedwerkende router.

m.v.g. Marc Heringa

icon Beste antwoord door Cypher 7 december 2018, 18:27

Van Tele2 hoef je wat dat betreft niets te verwachten, ze zetten er wel hun eigen dichtgetimmerde Firmware op en thats that.
Je krijgt dan als antwoord ''dat ondersteunen wij niet'' vraag het maar aan de community, of verwijzen naar ''tips vanuit de community''
Ja en daar sta/zit je dan met je gameconsole.
Mijn ervaring op dit Forum is dat als je gamed of iets meer wilt, je niet bij Tele2 moet zijn maar bij een provider die het wel ondersteund.
Maar goed daar kom je meestal pas achter als het al te laat is, je vast zit aan een abo.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +5
Van Tele2 hoef je wat dat betreft niets te verwachten, ze zetten er wel hun eigen dichtgetimmerde Firmware op en thats that.
Je krijgt dan als antwoord ''dat ondersteunen wij niet'' vraag het maar aan de community, of verwijzen naar ''tips vanuit de community''
Ja en daar sta/zit je dan met je gameconsole.
Mijn ervaring op dit Forum is dat als je gamed of iets meer wilt, je niet bij Tele2 moet zijn maar bij een provider die het wel ondersteund.
Maar goed daar kom je meestal pas achter als het al te laat is, je vast zit aan een abo.