beantwoord

MB aanvullen Unlimited Data ZAKELIJK

• 3 februari 2018
  • 3 reacties
  • 328 x bekeken

Ik heb een zakelijk unlimited data abonnement dus zonder telefoondienst.

Zodra je limiet bereikt is hoe verhoog ik dan mijn data (door internet only kan ik geen sms sturen en app zakelijk kan ik niet vinden) en waarom wordt dit om 12 uur ‘s nachts niet herstelt en heb ik niet opnieuw 5GB tot mijn beschikking?
icon

Beste antwoord door Rena Chan 3 februari 2018, 08:09

Dit forum is bedoeld voor consumenten abonnementen, klantenservice van zakelijke abonnementen is apart, moet je daar contact opnemen.

Maar waarom zal je geen sms kunnen versturen? Data only betekent dat je geen bel of sms bundel heb, maat je kan toch service sms sturen en ontvangen?

Dit is uit de FAQ van zakelijke data only

Wat gebeurt er als mijn bundel op is?
Wanneer de internetbundel voor 80% en 100% is verbruikt ontvangt u van ons een sms. De internetsnelheid wordt dan verlaagd naar 64kbps. Het is dan niet mogelijk om onverwachte internetkosten maken. Als u toch nog internet wil verbruiken kunt u per sms een extra databundel van 1GB aanschaffen, de prijs hiervan is 8,26 euro, excl BTW. Bij een Unlimited abonnement geldt er dagelijks een maximum van 5GB. Is deze limiet bereikt, kunt u onbeperkt en gratis 1GB aanvragen door het sturen van een sms met '1GB EXTRA' naar 1280
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dit forum is bedoeld voor consumenten abonnementen, klantenservice van zakelijke abonnementen is apart, moet je daar contact opnemen.

Maar waarom zal je geen sms kunnen versturen? Data only betekent dat je geen bel of sms bundel heb, maat je kan toch service sms sturen en ontvangen?

Dit is uit de FAQ van zakelijke data only

Wat gebeurt er als mijn bundel op is?
Wanneer de internetbundel voor 80% en 100% is verbruikt ontvangt u van ons een sms. De internetsnelheid wordt dan verlaagd naar 64kbps. Het is dan niet mogelijk om onverwachte internetkosten maken. Als u toch nog internet wil verbruiken kunt u per sms een extra databundel van 1GB aanschaffen, de prijs hiervan is 8,26 euro, excl BTW. Bij een Unlimited abonnement geldt er dagelijks een maximum van 5GB. Is deze limiet bereikt, kunt u onbeperkt en gratis 1GB aanvragen door het sturen van een sms met '1GB EXTRA' naar 1280
Dan zal ik met hen contact op moeten nemen. Ik kan geen sms sturen met een router.
Reputatie 7
Badge +2
Veel MiFi routers en LTE hebben een app / web interface om via de computer een sms te sturen.

https://www.tele2.nl/zakelijk/contact-customer-service/