Beantwoord: Kan mail versturen



birgit
avatar Auteur
 
Reacties: 986

16 januari 2013, 18:10

Ik merk het nu eigenlijk pas maar ik kan geen emails versturen, wél ontvangen.
Ik heb bij de handleidingen gekeken en de instellingen die worden aangegeven voor email, heb ik ook
Kan dus niet ontdekken wat er fout is.
Wat zou het kunnen zijn?

Kop moet eigenlijk zijn; kan GEEN mail versturen.
Gemarkeerd als antwoord: Poupou op 16 januari 2013, 23:27

Hoi Birgit,

birgit schreef:


Wat zou het kunnen zijn?



In het tabblad 'Servers' van je accounteigenschappen moet onderin bij 'Server voor uitgaande e-mail' het hokje aangevinkt zijn bij 'Voor deze server is verificatie vereist' (en ook het rondje bij: de instellingen van de server voor inkomende e-mail gebruiken). In tabblad 'Geavanceerd' het poortnummer voor uitgaande e-mail wijzigen in 587 en alles opslaan.

Bekijk origineel bericht
10 Reacties
  • Bor

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Bor heeft ontvangen van andere leden.

    Communicator
    Reacties: 218

    16 januari 2013, 20:52

    Ik merk het nu eigenlijk pas maar ik kan geen emails versturen, wél ontvangen.
    Ik heb bij de handleidingen gekeken en de instellingen die worden aangegeven voor email, heb ik ook
    Kan dus niet ontdekken wat er fout is.
    Wat zou het kunnen zijn?

    Kop moet eigenlijk zijn; kan GEEN mail versturen.

    Hoi Birgit,uitgaande e-mail is smtp.tele2.nl
  • birgit
    avatar Auteur
     
    Reacties: 986

    16 januari 2013, 21:00

    Ik merk het nu eigenlijk pas maar ik kan geen emails versturen, wél ontvangen.
    Ik heb bij de handleidingen gekeken en de instellingen die worden aangegeven voor email, heb ik ook
    Kan dus niet ontdekken wat er fout is.
    Wat zou het kunnen zijn?

    Kop moet eigenlijk zijn; kan GEEN mail versturen.

    Hoi Birgit,uitgaande e-mail is smtp.tele2.nl




    Dat staat ook zo ingesteld.
    Daarom vind ik het zo vreemd.
  • Bor

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Bor heeft ontvangen van andere leden.

    Communicator
    Reacties: 218

    16 januari 2013, 21:05

    Ik merk het nu eigenlijk pas maar ik kan geen emails versturen, wél ontvangen.
    Ik heb bij de handleidingen gekeken en de instellingen die worden aangegeven voor email, heb ik ook
    Kan dus niet ontdekken wat er fout is.
    Wat zou het kunnen zijn?

    Kop moet eigenlijk zijn; kan GEEN mail versturen.

    Hoi Birgit,uitgaande e-mail is smtp.tele2.nl




    Dat staat ook zo ingesteld.
    Daarom vind ik het zo vreemd.

    Heb je windows live mail of een andere.
  • birgit
    avatar Auteur
     
    Reacties: 986

    16 januari 2013, 21:24

    Windows Live Mail.
  • Bor

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Bor heeft ontvangen van andere leden.

    Communicator
    Reacties: 218

    16 januari 2013, 21:36

    Windows Live Mail.

    kijk eens bij opties-- e-mailacounts eigenschappen geavanceerd uitgaande mail poort 25
  • birgit
    avatar Auteur
     
    Reacties: 986

    16 januari 2013, 21:37

    Windows Live Mail.

    kijk eens bij opties-- e-mailacounts eigenschappen geavanceerd uitgaande mail poort 25



    Staat ook al ingesteld.
  • Bor

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Bor heeft ontvangen van andere leden.

    Communicator
    Reacties: 218

    16 januari 2013, 21:44

    Windows Live Mail.

    kijk eens bij opties-- e-mailacounts eigenschappen geavanceerd uitgaande mail poort 25



    Staat ook al ingesteld.

    dan moet het toch goed werken.
  • birgit
    avatar Auteur
     
    Reacties: 986

    16 januari 2013, 21:57

    Nee, anders had ik dit topic niet geopend.:(
  • Poupou
    avatar Antwoord

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Poupou heeft ontvangen van andere leden.

    Banned
    Reacties: 587

    16 januari 2013, 23:27

    Hoi Birgit,
    birgit schreef:


    Wat zou het kunnen zijn?



    In het tabblad 'Servers' van je accounteigenschappen moet onderin bij 'Server voor uitgaande e-mail' het hokje aangevinkt zijn bij 'Voor deze server is verificatie vereist' (en ook het rondje bij: de instellingen van de server voor inkomende e-mail gebruiken). In tabblad 'Geavanceerd' het poortnummer voor uitgaande e-mail wijzigen in 587 en alles opslaan.
  • birgit
    avatar Auteur
     
    Reacties: 986

    17 januari 2013, 11:00

    Hoi Birgit,

    birgit schreef:


    Wat zou het kunnen zijn?



     In tabblad 'Geavanceerd' het poortnummer voor uitgaande e-mail wijzigen in 587 en alles opslaan.




    Dat was het probleem!
    Bedankt.
    Ik heb de wijziging van 25 naar 587 ingevoerd en kan nu weer emails versturen.
    Zou handig zijn als dit ook op de website stond, daar staat nl 25.
 

Reageer op dit bericht

avatar
Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
Afbeelding
Video
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie inSided.com