Maandelijks Opzegbaar abonnement (SIM Only)) vraagen

• 23 januari 2017
  • 1 reactie
  • 307 x bekeken

Onlangs ging ik naar Tele2 afvoer naar de SIM-kaart kopen alleen maandelijks contract (8GB, 100 min / sms).

De verkoper vertelde me dat dit contract is alleen geldig voor telefoons die volte te ondersteunen. Ik heb een Sony Xperia Z2 die inderdaad niet ondersteunt VoLTE. Hij zei tegen een SIM alleen maar voor mijn telefoon, ik moet naar een 2 jarig contract te krijgen.

Vervolgens heb ik contact opgenomen de facebook Tele2 support pagina en het zegt ik niet Volte nodig hebben; ik keek ook naar de Tele2 website en het zegt niets over VoLTE zeggen.

Vraag aan iedereen en iedereen hier is dat die juist is? Is de stem die op de maandelijkse SIM Only contract Volte alleen? !!
===============================================================
(i've used google translate, i am also pasting the actual english i wrote down here) :D

Recently I went to Tele2 outlet to buy the SIM only monthly contract (8gb, 100 min/sms).

The sales person told me that this particular contract is only valid for phones which support VoLTE. I have a Sony Xperia Z2 which indeed doesn't support VoLTE. He said to get a SIM only for my phone, i need to get a 2 year contract.

Then I contacted the facebook Tele2 support page and it says I don't need VoLTE; i also looked at the Tele2 website and it doesn't say anything about VoLTE.

Question to anyone and everyone here is that who is correct? Is the voice calling on monthly SIM only contract VoLTE only?!!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Die sony zis inderdaad geen volte. Dus je zult altijd 3g nodig hebben om te bellen. Best zonde als je weet dat het geluid echt veel beter is met volte en je verbinding in seconden tot stand komt.
Maar bij simonly is het nog geen eis volgens hun website. Wel dat het een 4g toestel moet zijn (voor data).
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/4g-gebruiken/