Levering internet verlaat. Nu te laat

• 27 april 2016
  • 3 reacties
  • 172 x bekeken

Beste tele2,

Ik heb enige tijd geleden geprobeerd een glasvezel abonnement bij jullie af te sluiten voor mijn komende huisadres. Volgens de website geen probleem op het adres (postcode etc ingevoerd), echter bleek dit toch nu niet mogelijk te zijn omdat de glasvezel kabel nog bezet is. Als tussenoplossing konden jullie mij een adsl internet abonnement bieden die op de verhuisdatum (2 mei) in kon gaan. Dit werd bevestigd door jullie medewerker, en later nogmaals door een andere medewerker omdat ik er zeker van wilde zijn dat alles rond was.

Ik kreeg daarna een mail dat de opleverdatum ROND 9 mei zou zijn. Ik dacht dat het wel goed zou komen en dat dit waarschijnlijk een standaard antwoord was dus ging er van uit dat 2 mei nog steeds de opleverdatum zou zijn. Krijg ik nu tot mijn schrik een mail die bevestigd dat de opleverdatum op 18!!!! mei is. Hierdoor is de tussenoplossing natuurlijk totaal overbodig. Er werd mij aan de telefoon verzekerd dat alles op 2 mei geleverd kon worden zodat ik geen problemen zou krijgen met werk/school etc. Een datum die meer dan 2 weken later is is dus volkomen onacceptabel.

Ik hoop dat dit gerectificeerd kan worden. Anders rest mij niets anders dan het abonnement per direct te stoppen en te zien of een andere aanbieder wel sneller kan leveren. Vraag is dus wat ik hier verder mee moet. Ik bel jullie sowieso morgen op.

Groeten,
Vincent

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
He Vincent,
Bedankt voor het aanmaken van een topic hier op het Forum.
Helaas is het dus even niet goed gegaan allemaal met de oplevering van het internet.
Dat is niet zo best, en ik wil graag kijken wat er allemaal gedaan is en hoe we het beste verder kunnen gaan.

Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ben.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Vince
Bedankt voor je privébericht met je gegevens.

Ik heb je nog een reactie gegeven.
Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hey Vince,
Ik zie dat er contact is geweest over de aansluiting.
We gaan er naar kijken en we nemen contact met je op.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.
Groet,
Ben