Levering internet Tele2

• 11 maart 2016
  • 3 reacties
  • 200 x bekeken

De originele aansluitdatum zou 7 maart zijn.
Was niet erg dat dit vertraagd was...ik had immers nog internet van kpn.
8 maart ontvang ik mail dat het geactiveerd zou zijn.
Inderdaad kpn werkte niet meer...
Dus sluit de tele 2 spullen aan...maar deze werken ook niet.
Gebeld en monteursdienst zou het binnen 24 uur oppakken.
9 maart niks gehoord,, weer gebeld en ik zou dezelfde avond nog gebeld worden.
10 maart nog steeds niks gehoord, wederom word beloofd dat ik die dag gebeld zou worden.
11 maart, nog steeds niks gehoord,, je raad het al ik moest dit keer zelfs geduld hebben want jullie hadden een maand de tijd om het op te lossen.
Zolang wil ik niet zonder internet zitten........
En ohja er werd wederom beloofd dat ik vandaag word terug gebeld....

Ik wil ècht terug gebeld worden en graag door iemand met meer bevoegheden.
En als het lukt dan verwacht ik een goede compensatie.
Of dat jullie mijn abonnement opzeggen....

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Bijna hetzelfde verhaal hier, 8 maart sms gekregen dat alles aangesloten kon worden, internet was 5mbs en er was blijkbaar nog niks aangesloten vanuit tele2 vandaan, kpn monteur moest langskomen om het isra punt na te kijken en die kwam vandaag dus langs, nu klopt de lijn totaan huis maar is het modem weer kapot. 2 werkdagen wachten op een nieuw modem dus krijg het hopelijk dinsdag pas binnen. Klantenservice is ook niet echt bepaald behulpzaam of vriendelijk en word er simpelweg pech gezegd in mooie woorden.
Opzeggen is niet mogelijk want dan word er gelijk circa 400 euro in rekening gebracht. Dit zal voor mij ook het enige en laatste jaar bij tele2 zijn.

De klantenservice is dramatisch slecht door de telefoon.
Reputatie 4
Badge +1
De originele aansluitdatum zou 7 maart zijn.
Was niet erg dat dit vertraagd was...ik had immers nog internet van kpn.
8 maart ontvang ik mail dat het geactiveerd zou zijn.
Inderdaad kpn werkte niet meer...
Dus sluit de tele 2 spullen aan...maar deze werken ook niet.
Gebeld en monteursdienst zou het binnen 24 uur oppakken.
9 maart niks gehoord,, weer gebeld en ik zou dezelfde avond nog gebeld worden.
10 maart nog steeds niks gehoord, wederom word beloofd dat ik die dag gebeld zou worden.
11 maart, nog steeds niks gehoord,, je raad het al ik moest dit keer zelfs geduld hebben want jullie hadden een maand de tijd om het op te lossen.
Zolang wil ik niet zonder internet zitten........
En ohja er werd wederom beloofd dat ik vandaag word terug gebeld....

Ik wil ècht terug gebeld worden en graag door iemand met meer bevoegheden.
En als het lukt dan verwacht ik een goede compensatie.
Of dat jullie mijn abonnement opzeggen....

Nou een maand zonder internet dat is onzin. Kunnen ze echt niet maken. Ze kunnen toch wel een datum geven wanneer ze denken te kunnen leveren.
Afhankelijk van KPN dus een datum blijft dan alsnog een indicatie maar nog altijd wat anders dan tegen een klant zeggen dat je een maand hebt hiervoor...

Je mag nooit vergeten dat Tele2 afhankelijk is van KPN in deze. Ze doen ook wel hun best om het zo snel mogelijk voor je aan te sluiten maar aangeven dat ze een maand de tijd hebben dat is niet handig.
Ze kunnen ook moeilijk iets beloven maar denk toch dat ze op nu snel een indicatie naar jouw toe kunnen geven.
Badge +4
Hoi a.meiss89,

Een maand zonder internet laten zitten lijkt me inderdaad ook overbodig. Als mijn metingen juist zijn moet het zelfs inmiddels al actief zijn, klopt dat?
Groetjes Maurice