vraag

Levering installatiepakkett

• 4 mei 2017
  • 3 reacties
  • 102 x bekeken

Lieve Tele2,

op 30 maart hadden wij ons eerste contact, ik bestelde mijn aansluiting bij jou waarop je mij bedankte en je zei dat ik 'meer dan welkom' was.
Je vertelde me in dat bericht dat mijn bestelling geleverd zou worden op 18 april en dat ik binnen 5 werkdagen een welkomstbrief met wachtwoord zou krijgen.

Met smacht wachtte ik op deze mooie getypte brief, maar tot op heden (4 mei) is er nooit iets bij mij door de fysieke brievenbus gekomen.

Op de 10e zei je dat 28 april een betere datum was voor onze installatie-date, in plaats van 18 april, en dat ik 5 dagen voor die datum apparatuur van je zou ontvangen.

Op de 24e kwam er een verrassing: "je Tele2 dienst is eerder opgeleverd dan verwacht. Vanaf nu kun je je apparatuur aansluiten. Gebruik hiervoor de handleiding bij je installatiepakket."
Ik wilde natuurlijk wel, maar ik kon niet! Nog geen installatiepakket ontvangen.

En toen kwam je ware aard naar boven.
Op 27 april wilde je mij gelijk onderwerpen aan een vragenlijst, maar helaas ik stond nog met lege handen:

"We hebben laatst je Tele2 verbinding opgeleverd. We zijn benieuwd of alles goed is gegaan en of we het misschien nog beter hadden kunnen doen.

Heb je ongeveer 4 minuten tijd om een korte vragenlijst in te vullen?"
Waarop ik je terugmailde dat ik nog helemaal niks had ontvangen.

En op de 30e dacht je dat ik in volle teuge genoot, maar je was wel zo wijs om te zeggen: "zorg wel dat je het veilig doet." Helaas zat ik thuis op de bank zonder internet, zonder installatiepakket en zonder welkomstbrief.

Afgelopen dinsdag 2 Mei hebben we even gebabbeld aan de telefoon, je zou al 3 keer 'een poging' gedaan hebben
om het installatiepakket op te sturen. Gister zou het opnieuw verstuurd worden, maar helaas heb ik noch een pakket noch een trackingnummer.

Wil je nog met mij daten of heb je mij bedrogen als een Ghanese scammer ;-)

Graag ontvangen wij het trackingnummer van het installatiepakket, bvd!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Lieve Willjesuis,

Welkom op ons Tele2 forum:)

We zijn zo blij dat je voor aansluiting bij Tele2 hebt gekozen.
We hebben onze uiterste best gedaan om je verbinding goed opgeleverd te krijgen.
Dit is ook gelukt!

Maar ik wil je niet bedriegen en daarom zal ik eerlijk tegen je zijn.

We liepen tegen het volgende probleem aan:
We hebben nieuwe modems gekregen om zo optimaal mogelijk gebruik te maken van de verbinding.
Nu blijkt dat deze modems nog niet zo goed werken als we gehoopt hadden en zijn nu aan het onderzoeken wat de problemen zijn. Dit is de reden dat we je nog geen modem hebben toegestuurd om een teleurstelling te voorkomen.

Zodra we weten dat de problemen zijn opgelost gaan we je je modem toesturen.
Ik hoop dat je nog vertrouwen in ons blijft houden en ga je op de hoogte houden wanneer dit gaat gebeuren.

Groetjes van Jeanette van Tele2
Lieve Jeanette,

ik wilde je nog even bedanken voor je snelle en verhelderende reactie. Het is dat ik nu al een relatie/verbinding heb sinds zaterdag (met Internet Light) anders had ik jou gevraagd op date 😉!
In ieder geval blij dat het is aangekomen en werkt. Nogmaals dank!
Reputatie 1
Badge +1
Lieve Willjesuis,

Ik ben blij voor je dat de relatie tot stand is gekomen:D en ik hoop dat deze relatie lang stand mag houden.
Ik ga dit topic nu sluiten voor je.

Groetjes van Jeanette van Tele2