Levering adres niet mogelijk?

• 13 juli 2016
  • 7 reacties
  • 444 x bekeken

Hallo,

Ik heb tele2 internet + tv besteld. Helaas kreeg ik gisteren te horen dat Tele2 niet levert op mijn adres, wel op andere huisnummers, 26A en 26 maar niet op 26A2. Er werd mij verteld dat ik KPN maar moest bellen omdat het over de lijnen van hen zou gaan en moest vragen of zij daar wel konden leveren. Ik met mijn goede gedrag naar KPN gebeld (die waren niet al te vrolijk dat een klant van iemand anders naar ze belde), maar kreeg toch antwoord, KPN kon gewoon leveren op mijn adres. Vervolgens vol goede moed teruggebeld naar Tele2, maar toch, met dit antwoord dat KPN het wel kon, kreeg ik te horen dat Tele2 niet kon leveren. Waarom moest ik dan naar KPN bellen?

Het adres komt gewoon naar voren in de postcode checker van Tele2, dus ik snap niet waarom dat mijn adres niet wordt herkend.

Ik hoop op jullie hulp!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi L.denboer2,

Bedankt voor je vraag.

Zou je mij de volgende gegevens kunnen sturen in een privébericht. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres
Klantnummer

Ik zou graag met je willen meekijken!
Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je gegevens. Ik heb even met je mee kunnen kijken en het intern voor je nagevraagd. Zodra ik terugkoppeling heb ontvangen laat ik het je hier weten.

Gaf KPN ook aan dat het op je toevoeging A2 te leveren is? Weet jij of er hiervoor ook internet is aangesloten?
Oke! Ik heb het niet specifiek over internet gehad maar toen ik mijn adres zei, met 26a2 gaf KPN aan hier gewoon op te kunnen leveren. Er heeft hiervoor een meisje ingezeten en die heeft ook gewoon internet gehad, alleen dan via UPC.
UPC is via de kabel (TV), dat is onvergelijkbaar met ADSL (via telefoonkabel)
Oh sorry dan weet ik niet welke internet provider zij had. Maar ze had sowieso internet 😉
Reputatie 5
Badge +3
Helaas kunnen wij het niet leveren ook al geeft de website aan dat het product beschikbaar is. Wij zien hier dat we op 26A wel kunnen leveren en dat deze vrij is.
Oke, wat is dan de reden precies dat er niet geleverd kan worden Op 26a2