league of legends  Hoog ms (latency)

• 13 October 2020
  • 0 reacties
  • 99 x bekeken

Goeiedag, sinds 2 weken heb een probleem met een spel die ik speel dat is namelijk league of legends, na meerderen dagen contact te hebben met de support van het spel en na vele pogingen tot oplossing van mijn probleem kwamen wij tot conclusie dat, ik citeer: 

‘’So your PC is connected to the internet via your ISP (internet service provider), your ISP is the one that is responsible for how the data packets are sent to our game servers. As you see there are 2 routes, the green one, which represents the perfect connection, no ms rises, no disconnects etc. and the red one which represents the state of your current connection. Now keep in mind that this route is different depending on where the packets have to reach, meaning that you can have a steady connection in different games or applications (netflix, youtube etc.) but have a not that good connection for League. Now if we take a look at one of the Ping Plotter screenshots, you have a lot of packet loss before the packets even reach to our servers, which means that your ISP is routing the packets that have to reach the game server in a way that some packets are lost along the way, thus why only your ISP can solve this issue’  

vandaar dit nieuwe topic, ik heb al telefonisch contact gehad met telef2 met weinig succes en ben daarnaast hier naar toe gestuurd voor hulp! mijn probleem is namelijk dat mijn (MS latency) jaren lang tussen 16-20 ms  was, sinds 1-2 weken is het 60- 100! 

ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, ik hoor graag van jullie! 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.