beantwoord

Langdurig haperende verbinding

  • 30 April 2019
  • 8 reacties
  • 642 x bekeken

Hallo ik heb al meer dan een jaar een haperende internet verbinding (meer dan 100 keer per dag) .Na tientallen resets, 5 nieuwe modems, een andere provider, een kpn monteur is het probleem nog niet opgelost. Is hier nog hoop?
icon

Beste antwoord door eric 30 April 2019, 16:48

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Blijkbaar krijgt geen provider een stabiele verbinding bij jou. Alle DSL providers maken gebruik van dezelfde KPN koper kabels, dus daar lijkt dan het probleem te zitten. Maar als de KPN monteurs het ook niet stabiel krijgen is de laatste optie een andere vorm van transport gebruiken. Dus bijvoorbeeld Glasvezel, Coax kabel of 4G.
https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis

p.s. Verhuizen kan natuurlijk ook nog..
Dan lijkt het er op dat als dit niet gewoon door een kpn monteur verholpen kan worden dat een schotelantenne voor tv de beste oplossing is. Onbeperkt internet via mijn mobiel is geen probleem en kost niet zo veel.
Blijkbaar krijgt geen provider een stabiele verbinding bij jou. Alle DSL providers maken gebruik van dezelfde KPN koper kabels, dus daar lijkt dan het probleem te zitten. Maar als de KPN monteurs het ook niet stabiel krijgen is de laatste optie een andere vorm van transport gebruiken. Dus bijvoorbeeld Glasvezel, Coax kabel of 4G.


p.s. Verhuizen kan natuurlijk ook nog..
Reputatie 3
Badge +5
Hallo ik heb al meer dan een jaar een haperende internet verbinding (meer dan 100 keer per dag) .Na tientallen resets, 5 nieuwe modems, een andere provider, een kpn monteur is het probleem nog niet opgelost. Is hier nog hoop?

Ik ben bang dat ik dan dezelfde mening heb als eric. Wij maken inderdaad gebruik van dezelfde koperen kabels. Ik wil trouwens wel even voor je kijken of ik nog iets voor je kan verzinnen om het probleem op te lossen.

Kun je me alsjeblieft een privébericht sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt alvast!

Groeten Anton,
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor je gegevens. Ik heb het allemaal even voor je nagekeken en ik zie dat je verbinding er inderdaad wel instabiel uitziet. Ik weet niet of je net nog het modem hebt gereset. Ik zie ook dat je abonnement bij ons nog maar net is begonnen. Wij moeten daarom nog wel een troubleshoot doen om te kijken waar het probleem zit en of wij dit kunnen oplossen. Ik heb voor nu eerst even een bericht doorgestuurd naar KPN om een lijn onderzoek te doen. Ik snap dat dit ook al een keer bij een andere provider is gebeurd, maar ik kan niet zien wat er toen is geconstateerd.

Wanneer KPN een afspraak met je wil maken dan sturen ze binnen 24 uur een SMS naar het bij ons bekende nummer en dan kun je zelf een afspraak inplannen. Mocht je hier vragen over hebben dan hoor ik het graag.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Is het inmiddels opgelost? Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Er is een monteur geweest die het mogelijk verholpen heeft. Alleen heel af en toe een kleine hapering van amper 1 seconde. Valt niet meer uit voor langere tijd en mijn internet lijkt voorlopig stabiel. Dus als dit zo blijft ben ik tevreden.
Reputatie 3
Badge +5
Gelukkig. Dan sluit in dit topic. Mochten er toch nog problemen zijn dan kun je het beste even onze technische dienst bellen. Ik ga ervan uit dat je het nummer van hen hebt. Anders kun je altijd een nieuw topic starten.

Groeten Anton