beantwoord

Lan kabel niet verbonden

  • 2 June 2019
  • 4 reacties
  • 712 x bekeken

Hallo,

Ik speel al lange tijd op mijn PlayStation. Ik doe dit doormidden van een lan kabel. Sinds een half jaar heb ik telkens het volgende: ik start de playstation op en ik speel een spelletje online. Dit gaat gewoon goed. Telkens als ik even aan het spelen ben dan valt het internet weg en staat er lan kabel niet verbonden en gelijk doet het internet het erna weer en kan ik weer opnieuw een potje online spelen. Dit heb ik altijd de eerste paar potjes. Op een gegeven moment stopt het en kan ik gewoon non-stop online spelen. Ik moet altijd mijn PlayStation aanzetten en pas na een uur kan ik er eigenlijk pas goed op spelen.

Hoe kan ik dit probleem oplossen, ik word er knetter gek van.

Ter info (misschien heeft het hiermee te maken) ik heb handmatig mijn nat type van nat type 3 naar 1 gezet toen ik mijn PlayStation kocht. Misschien heeft het hiermee te maken, i dont know.
icon

Beste antwoord door Rena Chan 2 June 2019, 19:25

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Ik zou beginnen met de makkelijkste oplossingen.

Ervaar je het zelfse probleem met andere per kabel aangesloten apparaten?

Heb je de kabel al bij een andere lanport van je modem aangesloten?

Heb je getest door een andere apparaat aansluit met het zelfde kabel?

Heb je een andere kabel getest?
Hoi, ja dit was ik vergeten te vermelden. Dit heb ik allemaal geprobeerd en het ligt niet aan de kabel/PlayStation/modum
Reputatie 7
Oke, als je een adere apparaat aansluit op de kabel krijg je het zelfde verschijnsel?

Dan zou het een probleem met de modem kunnen zijn. Misschien dat een moderator iets in de logs terug kan zien. Maar je probleem klinkt niet als iets die met de modem te maken heeft. Als je PlayStation pas goed doet na 1 uur aan, lijkt toch iets aan de kant van je PlayStation
Reputatie 5
Topic vanwege inactiviteit gesloten