Tot afgelopen woensdag 20 maart. Ik merkte vanaf 6 uur in de ochtend geen internet te hebben. Meerdere malen die dag contact gehad met Klantenservice en monteursafdeling van Tele2. Geen oplossing. KPN werd ingeschakeld. Konden het ook niet vinden dus er moet een monteur langskomen van KPN bij ons thuis. Maar die kon pas donderdagochtend tussen 10 en 12. Mijn vermoeden dat er bij mij thuis niets aan de hand was (en wat ik ook meerdere malen al had aangegeven). Uiteindelijk komt de KPN monteur en bevestigt mijn verhaal. Dus niets aan de hand bij ons thuis. Wat was dan wel het geval. De schakeling in de de wijkkast moest omgezet worden. Tsja waar zit nou de fout? In de communicatie tussen Tele2 en KPN? Of had KPN dit direct zelf kunnen zien? Of is er helemaal geen fout? In ieder geval is de overgang dus niet vlekkeloos verlopen zoals beloofd.
Daarnaast heb ik mijn abonnement dus moeten overzetten van Tele2 omdat het dus technisch niet mogelijk is om een gebruikersnaam aan te passen. Dus een nieuw internetabonnement. Echter zie ik op internet de aanbieding van €3,- korting van 12 maanden lang.Dus €27,- per maand. Waarom heb ik die aanbieding niet? Ik wilde alleen een naamsverandering, maar moest dus een nieuw abonnement waarbij ik geen beloofde vlekkeloze overgang kreeg. Ik hoor graag een reactie/tegemoetkoming/compensatie/oplossing van Tele2.
Met vriendelijke groet,
Michel Kruijer en Helleke Demmers
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Bekijk origineel bericht