beantwoord

Kapotte modems

  • 27 May 2020
  • 1 reactie
  • 157 x bekeken

Mijn moeder heeft nu al 3 modems gekregen en niks werkt .

We hebben tig keer gebeld maar er is nog steeds geen oplossing.

Ze woont in Hilversum en heeft een netnummer uit Waalwijk . Sinds de laatste modem heeft ze  nog steeds geen internet en nu ook geen telefoon meer.

Ze heeft al maanden problemen maar er word zo ver we merken niks opgelost.

Ze heeft ook weken gehad dat ze geen TV  en geen internet en geen Telefoon.

Het zou allemaal uitgezocht worden maar helaas.

Mijn moeder is 80 en word er behoorlijk onrustig van en zenuwachtig.

Ze moet al zoveel binnen blijven en dan ook vaak nog zonder TV Internet en telefoon

 

icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 29 May 2020, 12:58

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5

Als een storing ingewikkeld is kan het meer tijd kosten. Ik kan je frustratie echter begrijpen na 3 modems en nog geen oplossing. Alleen als de technische dienst al volledig bezig is met een onderzoek kan ik hier op het forum geen verdere ondersteuning bieden. Excuses voor het ongemak.