Op vrijdag 13 september heb ik rond 16:30 gebeld met de klantenservice van Tele2 om mijn bestelling te annuleren. Dit omdat mijn huidige provider mij een nog scherper aanbod deed. De klantenservice kon niet meteen bevestigen, maar zeiden dat dit meteen na het weekend zou komen.
Op zaterdag 14 september heb ik voor de zekerheid nog aangetekend een annuleringsformulier naar Tele2 verstuurd, omdat de termijn van 14 dagen op dinsdag 17 september zou verstrijken
Maandag 16 september om 14:18 nog niets ontvangen, dus gebeld. Mijn annulering was inderdaad binnen, maar lag bij de afdeling die dat moet verwerken. Op mijn verzoek heeft de klantenservice dit per email bevestigd.
Maandag 16 september om 17:18 nog een keer gebeld. Niets wijzer geworden.
Woensdag 18 september om 14:22 gebeld. En doorgevraagd. Uiteindelijk naar een supervisor gevraagd, die binnen 24 uur terug zou bellen.
Het is nu 19 september in de avond. Nu nog steeds niet teruggebeld door de supervisor.
Ik heb ook een brief gekregen van mijn huidige provider dat de overstap op 20 september plaats gaat vinden. Mijn huidige provider heeft wel een klantenservice die mij op dit tijdstip helpt. En geeft aan dat de annulering bij hen nog niet binnen is gekomen.
Kan iemand mij helpen om bij de Tele2 netwerk afdeling door te dringen, dat ze de internet verbinding niet moeten overnemen, zodat ik zonder onderbreking bij mijn huidige provider van het internet gebruik kan blijven maken?
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel bericht