Kan ik al eerder internet ontvangen?

• 21 juni 2016
  • 1 reactie
  • 146 x bekeken

Hallo,
Ik heb gisteren een vast internet+tv abonnement afgesloten bij Tele2. Dit heb ik gedaan op mijn eigen (nieuwe) huis. Op dit moment woon ik nog bij mijn ouders, maar ik zal begin volgende week daar gaan wonen. Nu kreeg ik dus een mail dat mijn contract pas de 11de ingaat, dit duurt nog best heel lang, en dan zit ik ook vrij lang zonder tv of internet. Bovendien ga ik in die week ook nog eens op vakantie, dus ben ik niet thuis...

Nu is mijn vraag dus, omdat ik niet hoef over te stappen, en op dit moment geen abonnement aanwezig is op het adres, kan dit dan ook versneld worden? Bij bijvoorbeeld mijn gas en stroom kan ik afstand doen van mijn wettelijke wachtperiode, waardoor dit vrijwel direct ingaat. Is zoiets ook mogelijk bij internet?

Groeten.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Thiemow,

Bedankt voor je vraag! Ik ben bang dat het niet kan, maar wil nog wel even met je meekijken.
Zou je mij in een privébericht je naam, adres, plaats, klantnummer en geboortedatum kunnen sturen? Zo kan ik even met je mee kijken in ons systeem. Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh