vraag

ISRA Lasdop defect aangetroffen

• 4 mei 2017
  • 5 reacties
  • 345 x bekeken

Ik heb een nieuw (oud) huis gekocht en na wat zoekwerk het ISRA punt gevonden.
Echter is deze in onbruikbare staat.

Hoe gaat het in zn werk om hier een monteur voor langs te laten komen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey Pbrdebriujn,

Welkom op het forum! 🙂

Je kan hiervoor het beste de klantenservice bellen en dit aangeven bij hun. Via hun wordt er dan een melding doorgezet naar KPN voor het maken van een afspraak met een monteur.

Hou er wel rekening mee dat de monteur van KPN eventueel kosten in rekening KAN brengen. Dit is afhankelijk van de situatie die de monteur bij je thuis zal aantreffen (denk hierbij aan een ISRA dat door de klant zelf volledig gemold is) Je hebt dan wel altijd nog de keuze om hiermee niet akkoord te gaan. Het bezoek van de monteur zelf kost je niets. In de meeste gevallen fixen en vernieuwen ze het ISRA punt gratis. Al helemaal bij de wat oudere lasdoppen heb ik gemerkt

Je kan de klantenservice bellen op 020 - 754 4444. Mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten! 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Hey Pbrdebriujn,

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice en dat KPN voor je is aangestuurd.
Zoals BaaardDraakje al aangeeft word het vaak kosteloos opgelost en is dit niet het geval zullen ze eerst een offerte geven waarmee je niet akkoord hoeft te gaan.

Graag hoor ik van je of alles naar wens is opgelost.

Groetjes van Jeanette van Tele2
KPN monteur komt morgen langs, ik ben benieuwd 🙂
De KPN monteur heeft de wijkcentrale bekeken en de juiste aderen gevonden.
Vervolgens een nieuw kastje geinstalleerd en nog even gewacht tot de lijn gezien werd door de modem.

Alles werkt!
Reputatie 1
Badge +1
Hoi pbrdebruijn,

Top dat het al opgelost is.
Ik zie ook een mooie snelheid in het modem en ga er vanuit dat je nu veel gebruik kunt maken van de diensten.
ik ga dit topic hiermee ook sluiten.

Groetjes van Jeanette van Tele2